خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش محسن هاشمی به فایل صوتی فائزه هاشمی

«محسن هاشمی رفسنجانی»، رییس شورای شهر تهران، با تاکید بر قرار داشتن کشور در شرایطی حساس و لزوم پرهیز از رفتارهای افراطی و تندروی، هرگونه اقدام در جهت تضعیف رهبری را برای ایران زیانبار دانست.

به گزارش روابط عمومی دفتر ریاست شورای شهر تهران محسن هاشمی در آستانه برگزاری سومین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: در شرایطی که ایران در معرض چالش‌ها و بحران‌های همزاد و هم افزا قرار دارد، تضعیف رهبری به عنوان محور اداره کشور، برخلاف مصالح ملی است و سیره آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز همواره بر حمایت و تقویت رهبری چه در دوران امام خمینی و چه در دوران رهبری آیت الله خامنه ای بوده است.

رییس شورای شهر تهران تصریح کرد: اگر قرار است مشکلات کنونی کشور، به طریقه درست و عاقلانه ای حل شود، باید توانمندی و وجاهت ارکان قانونی کشور را حفظ کنیم و باه مان استدلالی که تضعیف رییس جمهور یا مجلس به زیان ایران است، تضعیف رهبری برای ایران زیانبارتر خواهد بود.

وی ادامه داد: رادیکالیسم و تندروی هیچگاه به نتیجه مثبتی نرسیده است و برای بهبود شرایط تنها مسیر پیش روی ما میانه روی  است و افراطی گری در هر دو مسیر، موجب بدتر شدن شرایط کشور می شود.

محسن هاشمی در پایان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی، همواره بر حفظ عقلانیت و خویشتن داری در هر شرایطی تاکید می کرد و ما بحران‌های سخت کشور در دهه نخست انقلاب را بر همین اساس توانستیم پشت سربگذاریم و امروز نیز نباید عقلانیت را فدای هیجانات واحساسات کنیم، هم معترضان و هم مدافعان باید در شرایطی منطقی و عقلانی گفت‌وگو کنند و از رفتاری خشونت آمیز یا تحریک کننده بپرهیزند، قطعا در فضایی منطقی نظام راهکارهایی برای عبور از شرایط فعلی خواهد داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اقای هاشمی پدر شما طی سالها نتوانست خانواده خودش را از افراط وتندروی مدیریت کند متاسفانه همین افکار نادرست خانواده اقا مهدی … وفائزه خانم … پدر شما را پس از سالها مجاهدت گرفتار دنیای انها کرد امروز خواهر شما پا روی خون صدها هزار شهید میگذارد وهرچه از دهان کثیفش در میاید بیان میکند شما لطفا ایشان را که یک روانی بیشتر نیست را با دارو کنترل کنید شما بهتر میدانید در خانواده ایشون چه میگذرد عقده های شخصیتی خواهرتان را خبر دارید اورا کنترل کنید وکمکش کنید تا از این رنج هاوعقده ها که از چهره زشتش گرفته تا….که شما میدانید کمی کاسته شود ،نصیحت کردن جامعه را بی خیال

    1
    3
    1. چه حرف توهین امیزی زده که شما اینهمه توهین و فحاشی نثار ایشان می کنید … بهتره دهانت را ببندی و صدا ندی

  2. ایشون خیلی غلط زیادی کرده راجع به رهبری نظر داده شما بهتره بجای نصیحت کردن مردم به خانوادت «بگویی سکوت کنند»

  3. هاشمی کسی نبود تا بچه هاش چی از آب در بیان فائزه یک فرد ضد ولایت فقیه هستش مهدی اختلاس بقیه بی بخار کلا تو سیاست ضعیف هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا