خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش تند وریا غفوری به مسمومیت‌ سریالی دانش‌آموزان

واکنش تند وریا غفوری به مسمومیت‌ سریالی دانش‌آموزان خصوصا دختر در ایران که در روزهای گذشته نیز ادامه‌دار بوده، در ساعات گذشته خبرساز شده است.

به گزارش انصاف ورزشی، وریا غفوری کاپیتان 36 ساله و البته سابق باشگاه استقلال که پس از قهرمانی تاریخی با فرهاد مجیدی در لیگ برتر مجبور به جدایی از استقلال شد و پس از نیم فصل حضور در فولاد خوزستان حالا دور از میادین فوتبال است، در یک استوری شبانه و با لحنی تند نسبت به موضوع مسمویت‌های سریالی در مدارس خصوصا دخترانه واکنش نشان داد.

غفوری که همواره به موضع‌گیری‌های شفاف و بدون لکنت معروف است و همین موضوع نیز دردسرهای بسیاری برای او در دوران فوتبالش به وجود آورد، بازهم با همان صراحت لهجه نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و ناتوانی در بازداشت عوامل این اتفاق را مایه تاسف خوانده است.

واکنش تند وریا غفوری به مسمومیت‌ سریالی دانش‌آموزان
واکنش تند وریا غفوری به مسمومیت‌ سریالی دانش‌آموزان

واکنش تند وریا غفوری به مسمومیت‌ سریالی دانش‌آموزان

وریا غفوری کاپیتان سنندجی سابق استقلال در استوری اینستاگرامی خود نوشت:

«با گذشت چهار ماه از شروع مسمویت‌های سریالی دانش‌آموزان هنوز منشا این فجایع معرفی و شناسایی نشده‌اند. آنچه بسیار تاسف‌برانگیز به نظر می‌آید، ناتوانی موجود نسبت به بازداشت عوامل این جنایت است. لعنت خدا و نفرین مردم بر کسانی که با اهمال و کم‌کاری باعث شدند، این فجایع ادامه داشته باشد.»

واکنش تند وریا غفوری به مسمومیت‌ سریالی دانش‌آموزان
واکنش تند وریا غفوری به مسمومیت‌ سریالی دانش‌آموزان

گفتنی است که وریا غفوری بازیکن سابق تیم ملی ایران در آغاز این فصل فوتبالی پس از عدم درخواست مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد، علی رغم خواست هواداران استقلال مجبور به ترک استقلال شد و به فولاد پیوست اما پس از بازداشت کوتاه‌مدتش در آذرماه، بعد از مدتی قراردادش را به صورت توافقی با باشگاه اهوازی فسخ کرد و هم‌اکنون دور از میادین فوتبال به سر می‌برد.

نکته جالب اینکه تقریبا در تمامی مسابقات این فصل تیم استقلال که با تماشاگر برگزار شده است، نام وریا غفوری پیش از بازی و البته در دقیقه 21 (شماره پیراهن وریا در استقلال) توسط هواداران صدا زده می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام آقای غفوری و خوانندگان محترم
    بنده خودم معلم هستم و وامدار هیچ گروهی هم نیستم، از طریق آزمون استخدامی و بدون هیچ گونه سهمیه ای معلم شده ام و البته حاضر هم نیستم برای حفظ شغل خودم هر کاری را انجام دهم.
    در شهرستان ما یک مورد اتفاق افتاد.
    بنده پیگیری هایی که از پرستاران معتمد خودم در بیمارستان و برخی افراد مطلع انجام دادم متوجه این نکته شدم که تمام آزمایش‌هایی که از دانش آموزان انجام شد، خوشبختانه هیچ نشانه ای از مسمومیت نبود، در شهرستان ما شایعه بود که دو نفر فوتی و همچنین چند مورد ارجاع به بیمارستان‌های مرکز استان انجام شده اما پیگیری هایی هم که در این مورد انجام دادم متوجه شدم که هیچکدام درست نبوده اند و تمام دانش آموزان همان روز و چند ساعت بعد مرخص شده اند.
    بنده از سایر نقاط کشور اطلاع ندارم اما در شهر ما تا آنجایی که بنده متوجه شدم اصلا مسمومیت شیمیایی نبود. (پس چه بود؟ واقعا کسی که در مدارسی با وضعیت موجود باشد بهتر می تواند بپذیرد که چه خبر است در مدارس. واقعا و انصافا مدارس جای جذابی نیستند، متاسفانه اغلب روابط بچه ها با معلمان رابطه ای بر پایه تعامل دوطرفه نیست، جمعیت در کلاس ها خیلی زیاد هست، محتوای آموزشی اغلب کاربردی نیستند و …..)
    ضمنا به عنوان یک معلم و نیز شهروند(که البته خودم هم درگیر هستم چون هم خودم معلمم و هم فرزند مدرسه ای دارم) از دو نفر از دانش آموزان خواستم که واقعیت را آنگونه که هست با رسانه های محلی معتمد در میان بگذارند اما متاسفانه قبول نکردند، ضمن اینکه ناحق هم نیستند متاسفانه هر دو طرف در حال حاضر به جای به دنبال حقیقت بودن، می خواهند آنچه را خود تصور می کنند، اثبات کنند به هر قیمتی و با هر کس که غیر شک تصور آنها را بیان کند به شدت حمله می کنند و کم کم فحش و برچسپ های مختلف.
    ناگفته نماند ایمیل بنده در بخش مربوط به کامنت ثبت شده که هم خبرگزاری و هم آقای غفوری می توانند به بنده پیام دهند تا خودم با ایشان تماس بگیرم
    ناگفته نماند که دامن زدن به این فضا، اول از هر چیز به حال دانش آموزان دختر و به ویژه مقطع ابتدایی مضر هست، طوری که متاسفانه به عنوان مثال به دلیل غیبت های زیاد دانش آموزان به دلیل ترس از مسمومیت، بعید است کلاس اولی ها امسال برسند که تمام نشانه های الفبا را آموزش ببینند.
    (به نظرم درگیرکردن بچه های دانش آموز در مسائل سیاسی، برای هیچ کسی پذیرفته نیست، هیچکدام از طرفین)
    با آرزوی سلامتی و با آرزوی روزی که گفتگو ابتدا از طرف حکومت و سپس مخالفین تنها راه حل معضلات، مشکلات و اختلاف نظرها باشد.

    4
    2
  2. این بشر عقده توجه داره . همش دنبال اینه که با زدن بعضی حرفا جلب توجه کنه . عقده دیده شدن داره .تو رو خدا بیشتر بهش توجه کنید

    1
    6
  3. وریا غفوری یکی از هشتاد میلیون جمعیت نگرانه این روزهای دردناک و سیرک واره ایرانه که به حق و بنا به ازادی بیانی که هرکدام از ما ایرانیها داریم نظر خودشو در جامعه منتشر میکنه و هیچکس و هیچ نهاد امنیتی نظامی و سیاسی حق نداره که این ازادی بیان رو از ما بگیره، حتی به نام دین و خدا.فلذا درست وغلط بودن مخرج موضوع مطرح نیست بلکه طرح خود موضوع مهمه که این وظیفه تک تک ایرانیهاست که از نظام و حکومت و پادشاه بخواهند پاسخگوی تمامی اهمال ها و کم کاری های خود در حوزه های مختلف اجتماعی فرهنگی سیاسی اقتصادی محیط زیستی و دینی باشند.دموکراسی یعنی که هر فرد در جامعه بتواند قدرت حاکم را به زیر و بازخواست بکشاند وگرنه غیر ان میشود دیکتاتوری و فاصله ی این دو به باریکی یک تار مو است.
    یاعلی موفق باشید.

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا