خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه انجمن مستندسازان به رییس صداوسیما درباره توهین به رخشان بنی اعتماد

انجمن مستندسازان سینمای ایران در پی پخش گفته‌های توهین‌آمیز محمدصادق کوشکی مهمان برنامه شبکه افق سیما در مورد رخشان بنی اعتماد نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منتشر و اعتراض شدید خود را به شرح زیر ابراز کردند.

به گزارش سینماسینما، هیات مدیره‌ انجمن مستندسازان سینمای ایران در نامه به علی عسگری رئیس صدا و سیما نوشتند: اگر برنامه‌های تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی را دنبال می‌کنید، حتما از توهین آشکار و بی‌شرمانه به شأن یک بانوی ایرانی و خانواده‌ ایشان و تهدید علنی جمع بزرگی از مردم، در یکی از برنامه‌های زنده‌ شبکه‌ افق توسط مهمان برنامه مطلع هستید.

بخش‌هایی از این برنامه در ساعات گذشته دست به دست در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخد و عرق شرم بر پیشانی مردم سیاهپوش کشور می‌نشاند. آیا نمی‌شود پایان و نهایتی برای این بی‌احترامی‌ها به شأن و حقوق مردم در صدا و سیما متصور بود؟

بانو رخشان بنی‌اعتماد از مفاخر فرهنگ و هنر این سرزمین و از پیشکسوتان به نام انجمن مستندسازان سینمای ایران است.

ما هر چند به رویه‌ جاری و ساری در برنامه‌سازی‌های جانب‌دارانه در شبکه‌ مذکور عادت کرده و به آن وقعی نمی‌نهیم، اما این اهانت آشکار به شأن یکی از اعضای خود را برنمی‌تابیم و درخواست برخورد جدی با متخلفین و عذرخواهی رسمی جنابعالی از جامعه‌ هنری و مردم ایران را داریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا