خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت ترامپ از کاندیداها از آرای آنان می‌کاهد!

یک نظرسنجی نشان داده که اکثر رای دهندگان آمریکایی معتقدند حمایت دونالد ترامپ از یک کاندیدا احتمال رای دادن آن‌ها به آن کاندیدا در انتخابات کنگره را کاهش می‌دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه هیل این نظرسنجی که از سوی Hill.TV و HarrisX انجام شده دریافته که ۵۷ درصد پاسخگویان گفته‌اند حمایت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از یک کاندیدا احتمال رای دادن آن‌ها به آن کاندیدا را پایین‌تر می‌آورد. در عین حال ۴۳ درصد گفتند که حمایت ترامپ از یک کاندیدا رای دادن آن‌ها به او را محتمل‌تر می‌کند.

همچنین در این نظرسنجی مشخص شد که ۸۱ درصد رای دهندگان جمهوری‌خواه نظرشان این بوده که حمایت ترامپ موجب افزایش احتمال رای دادن آن‌ها به یک کاندیدا می‌شود در حالی که ۸۵ درصد دموکرات‌ها گفتند که حمایت ترامپ از یک کاندیدا باعث کاهش احتمال رای دادن آن‌ها به او می‌شود.

هنری اولسن تحلیلگر سیاسی محافظه‌کار گفت: این بازتابی از چگونگی محبوبیت ترامپ در میان مردم بوده و نشان می‌دهد که چه دو دستگی عمیقی در کشور ما وجود دارد.

این در حالی است که دونالد ترامپ در آستانه برگزاری انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا در ماه نوامبر به شکلی فعالانه در جهت تبلیغ برای کاندیداهای جمهوری‌خواه این انتخابات در سراسر آمریکا تلاش می‌کند.

در عین حال نظرسنجی اخیر گالوپ نشان داد که رئیس جمهور آمریکا از محبوبیت بالایی در میان حامیان حزب خود برخوردار بوده و ۸۹ درصد رای دهندگان جمهوری‌خواه او را تایید می‌کنند،‌در حالی که ۳۷ درصد رای دهندگان مستقل و تنها ۶ درصد رای دهندگان دموکرات او را تایید کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا