خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ازدواجی که محله‌ای در تهران را به‌ هم ریخت

ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ چهار اوباشگر را که اقدام به تخریب ۲۳ دستگاه خودروی سواری در محله دولت آباد شهرری کرده بودند، دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، در ساعات پایانی روز دوازدهم دی ماه امسال شماری از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و اعلام کردند که اراذل و اوباش به خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان حمله‌ور شده و اقدام به تخریب تعداد زیادی از خودروها کرده‌اند که در همین راستا تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

با حضور ماموران در محل، اقدامات برای شناسایی و دستگیری اوباشگران که از محل متواری شده بودند، آغاز شد و در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که یکی از متهمان پس از اطلاع از اینکه دختر مورد علاقه‌اش قصد ازدواج با فرد دیگری را دارد در نزدیکی محل سکونت دختر جوان اقدام به ایجاد درگیری کرده و با همکاری سه نفر دیگر ۲۳ دستگاه خودروی سواری متعلق به شهروندان را که در کنار خیابان پارک شده بود تخریب کرده است.

با کسب این اطلاعات اقدامات برای شناسایی و دستگیری متهمان وارد مرحله دیگری شد و ماموران موفق شدند با استفاده از اسناد و مدارک موجود هویت متهم اصلی و مخفیگاهش در حوالی شهرری را شناسایی کنند. پس از آن هم نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و ماموران موفق شدند در تاریخ بیست و سوم دی ماه متهم اصلی پرونده را که فردی ۳۰ ساله بود در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی منتقل کنند.

با انتقال متهم به مقر انتظامی وی تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن به بزه انتسابی اقرار کرد، همچنین سه همدست دیگرش را نیز معرفی کرد و این افراد و در حوالی خیابان ابن بابویه دستگیر شدند.سه متهم دستگیر شده نیز اعتراف کردند که در حمایت از رفیقشان و مخالفت با ازدواج دختر مورد علاقه‌اش با فردی دیگر دست به این کار زده‌اند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که میزان خسارت وارده به شهروندان بیش از ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. همچنین هرچهار متهم نیز با تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا