خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده رهبری در ارتش: صداقت سپاه ستودنی است

حجت‌الاسلام محمدحسنی، نماینده ولی فقیه در ارتش گفت: صداقت سپاه مانند شجاعت آن ستودنی است، خطای یک نفر نباید به پای یک سیستم نوشته شود و عملکرد پر افتخار سپاه پاسداران در ۴۱ سال اخیر زیر سوال برده شود.

به گزارش ایسنا مراسم گرامیداشت شهدای سانحه هوایی و جانباختگان تشییع سردار سلیمانی در کرمان با حضور نماینده ولی‌فقیه در ارتش، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین، مسئولان نظامی و انتظامی، مسئولان استانی و مردم قزوین امشب چهارشنبه ۲۵ دی ماه در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی در این مراسم که به همت دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، با بیان اینکه طی دو هفته گذشته ملت بزرگ اسلامی با مصیبت‌های سنگینی روبرو شدند، اظهارکرد: شهادت سردار دل‌ها و بزرگ سردار جهان اسلام در عصر جدید «حاج قاسم سلیمانی» به همراه یارانش، جان باختن تعداد چشمگیری از علاقه‌مندان به شهید سلیمانی در مراسم تشییع پیکر ایشان در کرمان، شهادت تعدادی از هموطنانمان در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله رسولی محلاتی رخدادهای تلخ روزهای اخیر است.

وی ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان بیان کرد: در حال حاضر کل ملت صاحب عزا هستند و داغ خانواده آن‌ها به مانند داغ همه ما است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه آمریکا قبل از سیلی محکم ایران بارها ایران را تهدید کرد، گفت: نیروهای نظامی کشورمان بعد از این تهدیدها و سیلی سخت ایران در بمباران پایگاه‌های آمریکا در عین‌الاسد در شرایط جنگی کامل برای مقابله با تهدیدات احتمالی آمریکا قرار داشتند.

وی ادامه داد: بعد از اعلام خبری مبنی بر شلیک کروزهایی از سمت آمریکا کسی که پشت رادار نشسته بود به گمان اینکه یک کروز در حال فرود آمدن است به سمت آن شلیک کرد که متاسفانه این شلیک به هواپیمای اوکراینی برخورد کرد.

این مسئول عنوان کرد: باید بدانیم ریشه همه این مصیبت‌ها به آمریکایی‌ها و تهدیداتی که کردند برمی‌گردد در واقع مشکلات همه منطقه از این ام‌الفساد جهان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی هم پیامدهای منفی داشت و هم پیامدهای مثبت گفت: به واسطه شهادت سردار سلیمانی ملت ما و مردم آزاده منطقه و سایر کشورهای جهان از فیض حضور این مرد آسمانی محروم شدند زیرا شخصیتی که آمریکا از ما گرفت بسیار در نزد ما عزیز بود لذا باید انتقام سختی از آمریکا گرفته می‌شد تا بار دیگر اقدام به چنین کاری نکند، از سوی دیگر این اقدام آمریکایی‌ها منجر به داغدار شدن بسیاری از خانواده‌ها شد.

وی اضافه کرد: با وجود سخت بودن پذیرش شهادت سردار سلیمانی، این شهادت پیامدهای مثبت بسیاری نیز به همراه دارد که از جمله آن می‌توان به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا و ایجاد همبستگی در جامعه اشاره کرد.

مردم پشت انقلاب خود ایستاده‌اند

حجت‌الاسلام محمدحسینی تاکید کرد: این حضور میلیونی نشان داد عقبه انقلاب اسلامی چه قدر قوی است و مردم محکم پشت انقلاب و رهبر و آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه دشمن این جنایت را با هدف به هم زدن وحدت انجام داد اما مردم ایران در عمل نشان دادند که میلیونی پشت رهبر و انقلاب خود هستند، گفت: افزایش وحدت راهبردی و کارگشای دو ملت ایران و عراق از دیگر پیامدهای مثبت شهادت سردار سلیمانی است و مردم دو ملت نشان دادند این پیوند جدایی ندارد.

وی افزود: شکست ابرقدرتی آمریکا و آغاز ابرقدرتی ایران از دیگر ثمرات شهادت سردار سلیمانی است چرا که بیش از ۷٠ سال است کسی حتی جرئت تهدید آمریکا را هم نداشت اما ایران بعد از جنایت آمریکا هم تهدید کرد و هم عمل، ایران نشان داد منطقه غرب آسیا دیگر جایی برای آمریکایی‌ها ندارد.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: جهان از این پس صدای شکسته شدن استخوان.های ابرقدرتی آمریکا را بیشتر خواهد دید و ضربات پی در پی بر پیکره آن وارد خواهد آمد. در حقیقت آمریکایی‌ها با این جنایت قبر خود را با دست خویش کندند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ۴۱ سال است تروریست بودن دولت آمریکا را بلند فریاد کرده اما اینک این اتفاق نشان از صداقت ما در بیان ویژگی‌های آمریکا دارد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی عنوان کرد: فراهم آمدن زمینه اخراج ذلت بار بیگانگان از منطقه غرب آسیا ایجاد شده و حتی در برخی از کشورها حضور آمریکایی‌ها در کشورشان حرام اعلام شده است.

به زودی منطقه غرب آسیا فضای بدون آمریکا را تجربه خواهد کرد

وی ادامه داد: در آینده‌ای نه چندان دور منطقه غرب آسیا فضای بدون آمریکا را تجربه می‌کند زیرا انتقام سخت کلید خورده و به بدترین وجه علاقه‌مندان شهید سلیمانی آمریکا را تنبیه خواهند کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اتفاقات بعد از سیلی ایران به آمریکا گفت: بعد از حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی برخی اقدام به حاشیه‌سازی علیه سپاه پاسداران کردند، باید مراقب تحرکات مشکوک فتنه‌گران باشیم.

وی اضافه کرد: ۴۱ سال است نیروهای نظامی ما از جمله سپاه برای حفظ امنیت کشورمان و حفظ انقلاب و اسلام از همه چیز خود گذشتند و اینک نیز سرداران ما در سپاه به واسطه خطای غیرعمد یک نفر در اوج غم هستند و تاکید دارند ای کاش مرده بودند و این روز را نمی‌دیدند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی بیان کرد: صداقت سپاه هم به مانند شجاعت آن ستودنی است، باید مراقب شیطنت‌های دشمن باشیم و بدانیم تضعیف نیروهای نظامی یعنی مخدوش شدن امنیت ما لذا خطای یک نفر نباید به پای یک سیستم نوشته شود و عملکرد پر افتخار سپاه پاسداران در ۴۱ سال اخیر زیر سوال برده شود.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمن این آرزو را به گور می‌برد که ملت پشت نیروهای خدوم خود نباشد، ما به شدت برای جانباختگان این حادثه ناراحت هستیم با این حال باید صبور باشیم و در هنگام وارد شدن مصیبت منطقی با آن برخورد کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا