خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«رونق خودروسازی به دلیل برجام است»

اکبری گفت: امروز شاهد رونق صنعت خودروسازی در کشور هستیم و همین مقدار رونق نیز به سبب برجام و مراودات ما با جهان است که سبب شده مشکل داد و ستد ما با دنیا حل شود.

نماینده مردم شیراز در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص نمایشگاه بین المللی خودرو در شیراز گفت: این نمایشگاه به حدی برای ما اهمیت داشت که با وجود جلسه علنی مجلس من به اتفاق دیگر نمایندگان استان، سفری چند ساعته به شیراز داشتیم تا از این نمایشگاه دیدن کنیم.

علی اکبری ادامه داد: بنا بر گزارش‌هایی که به ما ارائه شد حضور شرکت کننده‌ها در سال جاری به میزان صد در صد نسبت به دور قبل نمایشگاه افزایش داشته و مساحت آن نیز افزایش پیدا کرده است. این رویداد باید ساماندهی شود تا در هر دوره شاهد استقبال اهالی صنعت، قطعه سازان و مصرف کنندگان نهایی باشیم.

وی ادامه داد: اشکالی که در این دوره از نمایشگاه شاهد هستیم این است که متاسفانه هیچ واحد خودروسازی در استان فارس نداریم. البته امروز شاهد رونق صنعت خودروسازی در کشور هستیم و همین مقدار رونق نیز به سبب توافق هسته ای و مراودات ما با جهان است که سبب شده مشکل داد و ستد ما با دنیا حل شود.

وی ادامه داد: امروز در زمینه واردات خودرو و قطعات مشکلی نداریم ضمن آنکه با قراردادهای جدید تکنولوژی خودرو سازی وارد کشور شده است و با ادامه این سرمایه گذاری های مشترک علاوه بر اشتغال، دیگر سرمایه‌گذارها نیز برای حضور در ایران تشویق می شوند.

اکبری با اشاره به قراداد توتال اظهار داشت: این قرار داد اتفاق معمولی نبود که بشود به سادگی از کنار آن گذشت. این که یک شرکت مطرح بین المللی در ایران سرمایه گذاری می‌کند یعنی به امنیت در ایران  اطمینان دارد. همین عامل باعث می‌شود که دیگر شرکت‌های خارجی ترغیب شوند که در کشورمان سرمایه گذاری کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا