خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اختصاص اعتبار ده هزار میلیاردی برای مدرسه سازی

وزیر آموزش و پرورش گفت: پیش‌بینی می‌کنیم مجموع اعتبارات بخش مدرسه سازی سال آینده به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از نیشابور، یوسف نوری روز سه‌شنبه در نشست با فرهنگیان نیشابور در مدرسه تاریخی خیام این شهر اظهارداشت: دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام خیران مدرسه‌ساز اعتباری افزون بر 2 هزار و 350 میلیارد تومان اختصاص داد که این رقم در سال آینده به 2 هزار و 800 میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش تسنیم در حال حاضر پنج‌ هزار طرح آموزشی در کشور در دست ساخت است که تعداد قابل توجهی از آنها سال آینده بهره‌برداری می‌رسند که به طور میانگین برای ساخت هر کلاس درس یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نوری خاطرنشان کرد: اعتبارات حوزه مدرسه‌سازی در پیوست یک قانون بودجه در سال 1400 بالغ بر چهار هزار و 600 میلیارد تومان بود که این عدد در بودجه سال آینده به بیش از 6 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

معاون وزیر آموزش و پرورش: توسعه هنرستان‌های فنی متناسب با سند آمایش هر استان انجام شود

وزیر آموزش و پرورش: مدارس حتما باید آموزش حضوری را از سر بگیرند/ 95 درصد مدارس دنیا در این مدت باز بودند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم مجموع اعتبارات بخش مدرسه سازی سال آینده به بیش از 10 هزار میلیارد تومان برسد عنوان کرد: از ابتدای امسال 14 هزار و 700 باب کلاس درس با اعتبار 10 هزار میلیارد تومان در کشور به بهره‌برداری رسیده است.

سه طرح آموزشی با حضور وزیر آموزش‌ و پرورش در نیشابور افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد

نوری همچنین در آیین کلنگ زنی نودونهمین آموزشگاه خیرساز عبدالرضا وکیلی در نیشابور اظهارداشت: گسترش و توسعه علم و فرهنگ جا و مکان نمی شناسد و یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی، بسترسازی برای حضور و مشارکت مردم در امور خیر است.

وی تصریح کرد: این سه طرح آموزشی با اعتباری افزون بر 199 میلیارد ریال در شهرستان نیشابور به بهره‌برداری رسیده و بخشی از آن نیز عملیات اجرایش آغاز می‌شود.

امروز همچنین با حضور وزیر آموزش و پرورش در نیشابور آموزشگاه امینی‌پور با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال و زیربنای 670 متر مربع و آموزشگاه پدران آسمانی با اعتباری افزون بر 34 میلیارد ریال و مساحت 496 مترمربع، که از محل اعتبارات دولتی و مشارکت خیران ساخته شده اند، به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا