خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اظهارات سران سه قوه پس از سخنان امروز رهبری

رئیس‌جمهور روحانی با اشاره به اینکه روحیه مردم امروز از هر روز دیگری برای مقاومت بیشتر است تاکید کرد: امروز نیاز ما به وحدت و اتحاد و یکپارچگی است.

به گزارش ‌شبکه خبر رئیس جمهور کشورمان در حاشیه نماز جمعه امروز که به امامت رهبری برگزار شد گفت: امروز نیاز ما به وحدت و اتحاد و یکپارچگی و اهداف بلند انقلاب است که این اهداف ما با تلاش و جهاد امکان پذیر است.

وی در ادامه گفت: امروز من فکر می کنم که روحیه مردم از هر روز دیگری برای مقاومت و ایستادگی بیشتر است به دلیل اینکه دشمن همه فشار خود را بر مردم وارد کرده است

روحانی گفت: مردم ما نشان دادند که تا کنون در برابر دشمن ایستاده اند و بعد هم خواهند ایستاد و ما به حمدالله در بسیاری از مسائل گره‌ها را به کمک و حضور مردم باز کردیم و ان‌شاء‌الله که شرایط ما بهتر خواهد شد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر به وحدت در کشور و استقامت نیاز داریم.

به نقل از صدا و سیما علی لاریجانی رییس قوه مقننه در حاشیه نماز عبادی سیاسی جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشان ایشان گفت: ما به وحدت و استقامت در این راه نیاز داریم و همان‌طور که رهبری گفتند باید در همه ابعاد قوی شویم. کشور قدرتمند در مقابل دیگران می‌تواند استقامت نشان دهد.

رییس قوه قضاییه گفت: سخنان رهبر انقلاب در مورد مقاومت ملت ایران و ناکارآمد بودن جریان دشمنی با ایران اسلامی به تجربه گذشته و تصمیم و اراده ملت بزرگ ایران، راهبردی بود.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در حاشیه نماز جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب درباره مطالبات مردم و ضرورت وحدت بین مسئولان گفت: امروز فکر می‌کنم موضوع انسجام ملی از مهم‌ترین موضوعات است. خداوند به ما مسئولان توفیق دهد در جهت رهنمودهای رهبری حرکت کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به اتحاد نیاز داریم و این‌که قلب‌هایمان به هم پیوند بخورد و دستهایمان در دست هم باشد به سمت آینده حرکت کنیم و در گذشته متوقف نشویم و مسیر مقاومت را کاملا طی کنیم.

سردار سلامی در حاشیه نماز عبادی سیاسی جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب گفت: ما اول از همه به قلب‌های محکم مردم ایران نیاز داریم که دل‌هایشان باید آرام، مطمئن و امیدوار باشد.

وی افزود: ما دشمن را خیلی به عقب بردیم و کشور هم به مرحله‌ای از سرافرازی و ثبات رسیده است. ما به اتحاد نیاز داریم و این‌که قلب‌هایمان به هم پیوند بخورد و دستهایمان در دست هم باشد به سمت آینده حرکت کنیم و در گذشته متوقف نشویم و مسیر مقاومت را کاملا طی کنیم. ما به تحربه‌های قوی و نزدیک دریافتیم که راه عبور ما از فراز اراده  دشمن ایستادگی است اما نه ایستادگی در سکون بلکه ایستادگی در حال حرکت.

سلامی گفت: باید جلو برویم و ایران را بسازیم و پیشرفته کنیم و آن را به نماد یک کشور درخشان در عالم تبدیل کنیم و این هدف را تعقیب می‌کنیم و این از هدف‌هایی است که ما به آن زود می‌رسیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا