خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خدا به داد بچه‌هایمان برسد!

کانال تلگرامی حرف حساب که به مسایل آموزش و پرورش می‌پردازد در یادداشتی با عنوان «گزینش و حراست خوابند؟ خدا به داد بچه‌هایمان برسد!» نوشت:

هنوز فاجعه‌ی اسف‌بار مدرسه غیر دولتی معین در منطقه 2 شهر تهران از یادها نرفته است. جایی که فردی بدون تایید صلاحیت‌های اخلاقی از سوی آموزش و پرورش، و با جلب نظر و اعتماد اولیاء مدرسه و دانش آموزان توانسته بود، کارهایی منافی اخلاق انجام دهد و تکان و زلزله‌ای را در میان جامعه تعلیم و تربیت و بل در کل جامعه ایجاد کند. 

افشای آن فاجعه اسفناک، که با واکنش مقام معظم رهبری نیز روبه رو شد،نوید این را می‌داد که آموزش و پرورش در گزینش اخلاقی نیروهای آزاد بیشتر دقت خواهد کرد. مع الاسف  اخبار و اسنادی به دست حرف حساب رسیده که برخی از این نیروهای گزینش نشده، در مدارس برتر کشور جولان می‌دهند و نظارتی بر آنها نیست. 

مطابق اخبار رسیده، یکی از این افراد تایید صلاحیت نشده، بدون هماهنگی با اولیای مدرسه، با ظاهر و پوششی نا متعارف، دانش آموزان را به رستوران‌ها و مراکز تفریحی می‌برد و عکس‌ها و فیلم‌های آن را در فضای مجازی منتشر می‌کند. در بسیاری از مواقع، اولیاء دانش آموزان هم از این دور همی‌ها هیچ اطلاعی ندارند. آیا باید فاجعه‌ی دیگری روی دهد تا نهادهای نظارتی آموزش و پرورش تکانی بخورند؟ 

جولان و تاخت و تاز این افراد، به جایی رسیده است که حتی در عزل و نصب مدیریت مدیر مدرسه دخالت می‌کنند و با توجه به جلب نظر اولیاء دانش آموزان، به تحریک آنها می‌پردازند. 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خیلی بی انصافی است که تو انصاف‌نیوز باید شاهد خبرهای “ناحساب” باشیم
    من دانش‌آموز همان مدرسه هستم
    مطالبی که در این مدت در رابطه با همان فرد منتشر شده ناشی از خصومت شخصی آقای ر مدیر دبیرستان ح و مافیا کلاهبرداری نفوذ یافته در وزارت آموزش و پرورش هستش
    به زودی تمام افرادی که درحال شایعه پراکنی و هجمه به اشخاص عدالت‌خواه مملکت هستند، پای میز محاکمه خواهند نشست.
    تخفیفی در مجازات نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا