خرید تور تابستان ایران بوم گردی

باران کوثری مرتضی آقاتهرانی حمید مولانا

شنبه شب تصویری از پاسپورت آمریکایی باران کوثری بازیگر سینما در توییتر پخش شد و این اتفاق باعث شد که حملات چند روز اخیر اصولگرایان به او بیشتر شود.

به گزارش انصاف نیوز، کاربران اصولگرای توییتر با اشاره به داشتن پاسپورت آمریکایی، به او و مادرش رخشان بنی اعتماد کارگردان سینما حمله‌ور شدند.

در چند روز اخیر رخشان بنی اعتماد موضعی درباره‌ی ماجرای چگونگی سقوط هواپیمای اوکراینی گرفته بود که مورد انتقاد شدید اصولگرایان قرار گرفت.

با انتشار تصویر پاسپورت دخترش باران کوثری، حمله‌ها به او تشدید شده است.

موضوع پاسپورت (شهروندی) و گرین‌کارت (تابعیت) چهره‌های سرشناس ایرانی در سال‌های اخیر به موضوعی حساسیت برانگیز تبدیل شده است.

«حمید مولانا» مشاور محمود احمدی نژاد رییس جمهور اصولگرای سابق، شهروند (سیتیزن) آمریکاست و پاسپورت آمریکایی دارد. افشای این موضوع باعث جنجالی در سال‌های اخیر شده بود.

گرین کارت «مرتضی آقاتهرانی» دبیرکل جبهه‌ی پایداری، از تندروترین احزاب اصولگرا نیز در سال‌های اخیر بارها رسانه‌ای شده است.

گرین کارت دارم که دارم به کسی چه؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. واقعا بعید هست، انجام چنین سفسطه ای !!!!!!!
    گرین کارت آمریکا با تابعیت آمریکا زمین تا آسمان فرق دارد!!! گرین کارت به معنای ویزای بلند مدت آمریکاست برای کسانی که میخواهند در آمریکا زندگی کنند و به هیچ وجه الزاما به معنای پذیرفتن دولت ایالات متحده نیست! و برای اخذ آن تشریفات قسم خوردن به منافع ملی آمریکا و جنگ علیه دشمنان آمریکا نیست. آقا تهرانی گرین کارت آمریکا را داشت در زمانی که در آن کشور زندگی میکرد که بعد از آمدن به ایران گرین کارتش باطل شد و باران کوثری تابعیت آمریکا را گرفته و آن سوگندها را خورده و به دولت ایالات متحده تعهد سپرده اسلحه به دست بگیرد علیه دشمنان آمریکا (از جمله ایران).

    13
    6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا