خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی یک پزشک‌کاندیدای «غیر ملتزم به اسلام و نظام»

یک پزشک و کاندیدای انتخابات مجلس که غیر ملتزم به اسلام و نظام تشخیص داده شده و از طرف شورای نگهبان ردصلاحیت شده است در نامه ای به نماینده ی کنونی حوزه ی انتخابیه اش، نوشت: اگر هنوز کار طبابت می کنید، ساده ترین کار کنترل علایم حیاتی است! تب، فشار خون، نبض و تعداد تنفس. گمان نمی کنم شما چنین وضعیتی را بیماری تصور نکنید!

متن این نامه که در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته در پی می آید:

جناب آقای دکتر حیدرپور
نماینده ی محترم شهرضا، دهاقان، منظریه و مردم ایران

با سلام! شورای نگهبان دو بار ما را رد کرد؛ به دلایل بی استناد، بی ربط و غیرقابل اندازه گیری

گویی قرار نیست کسی پاسخگو باشد و توهینی بالاتر از این به شعور، شرافت و اخلاق نیست!

من و ما قرار است در این انتخابات شرکت کنیم و به کاندید مد نظر و نزدیک به نظر و حتی در راستای نظر اصلاح طلبانه ی خودمان رای دهیم. ما خواهیم آمد اما چقدر فرق است بین آمدن ما و آمدن شما!

ناخودآگاه یاد شب‌های عملیات افتادم که یک طرف تا بن دندان مسلح بود؛ بهش می گفتند دست نشانده ی استکبار و یک طرف، هیچ نداشت جز یک سلاح ساده و نمازی و رازی و نیازی و اشکی! دکتر جان!

اگر هنوز کار طبابت می کنید، ساده ترین کار کنترل علایم حیاتی است! تب، فشار خون، نبض و تعداد تنفس. گمان نمی کنم شما چنین وضعیتی را بیماری تصور نکنید!

بیماری بی انصافی و بی عدالتی! و زدن اتهام هایی بی پایه و اساس به کاندیداهای مجلس، برای از صحنه به در کردن آن‌ها!

اما مطمئن باشید ما چون برای حفظ کشور و در راه عزت و سربلندی آن خون و جان داده‌ایم، پدر و عمو و دایی و برادر داده‌ایم، تا آخر خواهیم ایستاد هرچند گروهی تمامیت خواه با تمام توان و بدون هیچ پاسخگویی، به جان شیرین آن افتاده‌اند و کسی نیز به آنها زنهار نمی‌دهد و به قول قدیم رهبری، چرب و شیرین دنیا به آنها ساخته است.

اما چه کنیم که مادری را می مانیم که مدعی تا پای دو قطعه کردن کودکش ایستاده است و او با دلی غمبار و برای آسیب نرسیدن به فرزند، فرزند را به او سپرده و دورادور به نظاره نشسته است تا زمان بازگشتش مهیا شود.

اقای دکتر حیدرپور!
اگر هنوز کار طبابت می کنید، این نشانه‌های خطرناک را ببینید و در درمان بکوشید! با پاشویه کردن‌ها و مسکن‌های کوتاه مدت و فریبنده، این درد درمان نمی‌شود، دردها چاره نمی‌شود!

لطفاً دست به کار شوید قربان! این جامعه، این نظام و این هم شما طبیب جان! این هم، بیمار و بیماری. این بیماری، بد جور کار دست مان خواهد داد!

نصرمن الله وفتح قریب! لطف الهی شده ما را نصیب.

ارادتمند، حسین کرمانپور / غیر ملتزم تشخیص داده شده به اسلام و نظام / 17 بهمن 94 مصادف با دهه ی فجر همین انقلاب.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا