خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظر حسین زمان درباره‌ی تحریم جشنواره

«حسین زمان»، خواننده پاپ در صفحه‌ی خود در اینستاگرام نوشت:

«قبل از هر چیز باید اعتراف کنم که طرف صحبتم ابتدا خودم و بعد مخاطبینی هستند که این گلایه ها را می‌خوانند. همه ما آزادی را فریاد میزنیم و حق اظهار نظر برای خود قائلیم ولی در بسیاری از موارد تحمل شنیدن نظرات دیگران را نداریم. این اخلاق بد متاسفانه در جامعه گسترش یافته و زمینه ساز اختلافات، دلگیری ها و فاصله ها شده است که البته بسیار مطلوب کسانی است که پایه قدرتشان بر نفاق و تفرقه نهاده شده.

این روزها جمعی از هنرمندان مخالف تحریم جشنواره فجر هستند و استدلالشان این است که هنرمندان نباید میدان را خالی کنند و باید حضور یابند و با زبان هنر حرف هایشان را بزنند. عده ای مثل من، عضو کوچکی از جامعه هنری، اعتقاد دارم امسال فرصتی است تا هنرمندان برای یک بار هم که شده با تحریم این جشنواره اعتراضات مدنی خود را ابراز کنند بخصوص که این بار تحریم کنندگان مورد هجمه [مسوولان] قرارگرفته اند و تهدید به محرومیت از فعالیت های هنری شده اند.

دوستان عزیز صرف اینکه فلان هنرمند مثل ما نمی اندیشد نباید ما را برآشفته کند، نباید به خود اجازه دهیم هنرمندی را که سالها از هنر او بهره برده ایم مورد حملات لفظی غیر اخلاقی قرار دهیم. این کار منصفانه و انسانی نیست. بیاییم با هم مهربان باشیم، به اندازه کافی در حقمان ظلم می‌شود و حقوقمان نادیده گرفته می‌شود، با خودمان مدارا کنیم. حرمت بزرگتر هایمان را و پیشکسوتان را نگه داریم، تا حرف مخالف سلائق مان می‌شنویم از دایره اخلاق خارج نشویم. بنده اگر در گذشته مرتکب چنین خطایی شده ام معذورم و تلاش می‌کنم از دایره انصاف خارج نشوم.

دوستتان دارم»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا