خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کشف ۵۹ تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور

فرمانده مرزبانی فراجا در تشریح اقدامات ۹ ماهه مرزبانی، گفت: با تلاش همرزمانمان ۵۹ تن مواد مخدر و ۱۹۰هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کشور کشف شده است.

به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از یگان های مرزی استان اردبیل ن به موفقیت مرزبانان در حراست و پاسداری از کیان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری بیش از یک میلیون اتباع خارجی از مرزهای کشور طرد شده اند و قریب به ۱۹۰ هزار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مرزهای کشور کشف شده است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به کنترل مطلوب و شبانه روزی مرزهای کشور، اظهار داشت: با تلاش و مجاهدت های همکاران و همرزمان در واحدهای مرزی سراسر کشور در طول ۹ ماهه سال جاری بیش از ۵۹ تن انواع مواد مخدر در کشور که عمدتا  با مجاهدت های مرزبانان در درگیری  با سوداگران مرگ در دریا و مرزهای جنوب کشور بوده، کشف شده است.

فرمانده مرزبانی فراجا همچنین با بیان سایر توفیقات مرزبانان، تصریح کرد: ۲۴ میلیون لیتر سوخت، ۳۶ هزار راس دام ، ۱۰۳ میلیون نخ انواع سیگار ، ۷۱ میلیون عدد انواع دارو و ۴۰ کیلوگرم طلا از کشفیات مرزبانی در مرزهای کشور می باشد.

وی افزود: برنامه ریزی کلان در جهت ارتقای توان رزمی و انسداد نوار مرزی کشور صورت گرفته است و به دنبال آن هستیم که مهارت افزایی همکاران و همسنگران را افزایش دهیم.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار گودرزی همچنین در ادامه به بحث کنترل و انسداد هوشمند نوار مرزی کشور اشاره و اظهار کرد: ما در بحث کنترل وانسداد نوار مرزی از سیستم ها و فناوری های روز دنیا ساخت دست جوانان کشور بهره گیری می کنیم و با استفاده از سیستم های حسگر ، دستگاه های الکترونیکی و اپتیکی و پهپادی و همچنین دیوارهای مغناطیسی در حفاظت و حراست از مرزهای کشور و تامین امنیت پایدار  استفاده می کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا