خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علی کریمی هم وارد سیاست شد!

«علی کریمی» بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال هم در انتقادی با اطلاعاتی ناقص درباره ی خوزستان، به سلبریتی هایی پیوست که گاهی در حوزه سیاست نظر می دهند.

به گزارش انصاف نیوز، کریمی که سالها پیش از این نیز با بستن دستبندی رنگی در حوزه ی سیاسی جلب توجه کرده بود، این بار در زیر پست اینستاگرامی رییس جمهور درباره ی خوزستان نوشت:

«دکتر روحانى کاش اون ابتکارتون حداقل واسه حفظ ظاهر هم شده با گذاشتن یک پست با مردم خوزستان یه همدردى میکردن، کار دیگه که انتظارى نمیره! کاش از کسایى استفاده کنید که دلسوز باشن، خیلى زود دیر میشه دکتر، بزارین مردمى که به شما راى دادن بابت راى شون سر خورده نشن، یه تجدید نظر روى افراد اطرافتون بکنین، کار را دست کاردان بسپارید، حتماً لطفاً».

این ادعاهای این بازیکن فوتبال در حالی مطرح می شود که طی سالهای اخیر سازمان حفاظت از محیط زیست تلاش هایی برای احیای تالاب های خوزستان داشته و از جمله هورالعظیم تا 70 درصد آبگیری شده است.

همچنین در طی روزهای اخیر با وخامت وضعیت خوزستان، چند وزیر به صورت ویژه برای اجرای چند طرح کنترل کننده ی وضعیت به این استان رفته اند.

علی کریمی از جمله ی سلبریتی هایی است که عکس های او با احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری، شائبه ی تبلیغاتی ایجاد کرده بود.

سال گذشته نیز «بهنوش بختیاری»، یکی دیگر از سلبریتی های طنز تلویزیون و سینما، در اظهارنظری که مورد توجه ویژه ی رسانه های هوادار دولت احمدی نژاد قرار گرفت، علیه برجام و توافق هسته ای حرف هایی زده بود و آن را با ترکمنچای مقایسه کرده بود.

در چند وقت گذشته، «حسام نواب صفوی» بازیگر سینما و تلویزیون نیز به اظهارنظرهای سیاسی روی آورده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این همه علی کریمی سبز بود و مردمی و از روحانی حمایت کرده
    بی معرفتی ه عکسش و با محمود ا ن منتشر میکنید و وصله میچسبونید
    علی کریمی همیشه طرف مردم بوده
    یادتون رفته پیراهن برای سهراب امضا کرد؟

  2. شاید ایرادی که به این حرف آقای کریمی وارد باشد سخن از روی احساس و نداشتن اطلاعات کافی از تغییرات اقلیمی است که باعث اظهار نظر این چنینی شده است،موضوعی که در میان قشر وسیعی از جامعه ما نمود دارد،اینکه خیلی از ما اطلاع نداریم که بوجود آمدن چنین وضعیت آب وهوایی عامل دو سه ساله ندارد و درمان یکی دو روزه هم ندارد

  3. تا وقتی با دستبند سبز وارد زمین بشه ، قهرمان ملی هست و مردمی
    وقتی یه پست در حمایت مردم خوزستان و در زمان ریاست جمهوری دکتر روحانی بذاره میشه سالوس و سلبریتی و اخ

  4. انصاف نيوز !
    يعنى چى دستبند سبز مى بست ؟! مثلاً شما اومديد درستش كنيد ؟! گيريم على كريمى سياستمدار نباشد و در اين خصوص هم اشتباه كرده باشد ، بسيار خوب ، ثم ماذا ؟! كجا على كريمى مدعى سياست يا … شده است ؟! چرا به آبرو و محبوبيت فراوانى كه در ميان مردمش دارد اشاره نمى كنيد ؟! فرضاً انتقادش صحيح نباشد دغدغه اش
    نسبت به مردم مظلوم خوزستان كه قابل ستايش است ! اگر او از موقعيت و محبويتش براى مردم هزينه نكند پس چكار كند ؟ كمترين فائده اين اعتراض پاسخگوئى و روشنگرى سازمان محيط زيست است بايد اعتراض هوشمندانه او را قدر دانست.على كريمى نه تنها يك فوتباليست بزرگ بلكه انسانى فوق العاده محترم و متشخص است، لطفاً قدر سرمايه هاى ملى خود را بدانيم.

  5. لابد ابتکار هم دخیره نظام هستند !! یعنی گرفتن حقوق نجومی و عدم خدمت به کشور و حضور در همه دولتها !!

  6. شما خودتون از همه دیکتاتورترین!!!!
    چشم از بی کفایتی دولت در خوزستان بستید و اقدامات نمایشی آنها را بزرگ جلوه می دهید صرفا به خاطر اینکه دولت در راستای اهداف شما عمل می کند..
    اگر سازمان محیط زیست اقدامات موثری انجام میداد چرا اوضاع بدتر شده است
    شاید منظور از اقدامات اقدامات معکوس و علیه خوزستان بوده است مثل انتقال آب خوزستان باشد .
    کمی انصاف ای داعیه ی انصاف.

  7. باز هم مقاله ای که باید بابتش برای نویسنده تاسف خورد! ما هم حامی دولتیم اما نباید دور مسئولان دولتی هاله های نورانی ترسیم و از دایره انتقاد خارج کنیم. این انتقاد علی کریمی به هیچ وجه قابل مقایسه با خودنمایی ضد برجامی بهنوش بختیاری نیست. وضع اسف باری که مردم خوزستان باهاش دست به گریبانند همه ما رو ناراحت و تا حدودی عصبانی کرده. چرا باید یک شخصیت معروف را که برعکس خیلی ها که دنیا را آب ببره صداشون در نمیاد از سر دغدغه مندی مطلبی نوشته اینطور مورد حمله قرار بدید؟ لطفا کمی مهربانتر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا