خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عراق مرز مهران را بست

دبیر قرارگاه اربعین استان ایلام گفت: ازبامداد امروز پنجشنبه 27 آبان کشور عراق مرزبین المللی مهران رابه روی زائرین اربعین کاملا بسته است و هرگونه تردد به کشورعراق ازمرز مهران غیرممکن شده است.

 سرهنگ«جلال میرزابیگی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ازبامداد امروز پنجشنبه 27 آبان کشور عراق مرزبین المللی مهران رابه روی زائرین اربعین کاملا بسته است و هرگونه تردد به کشورعراق ازمرز مهران غیرممکن شده است.

وی با بیان اینکه مرز مهران از طرف کشور عراق بسته شده است و ایران آمادگی برای خروج زائران اربعین دارد، افزود: بلافاصله و پس از اعلام کشورمقابل تمام تدابیر لازم برای تخلیه زایرین ازشهرمهران آغاز شده است.

میرزابیگی ادامه داد: بر این اساس و به منظور ایجاد تردد آسان برای بازگشت زائرین محدودیتهای ترافیکی اعمال و ازورود خودروهای  حامل زائران به استان ایلام جلوگیری می‌شود.

دبیر قرارگاه اربعین استان ایلام تصریح کرد: دراین رابطه ازهم وطنان عزیز  وزائرین درخواست داریم مسیر خوزستان ومرزشلمچه وچزابه را برای تردد انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: دراین رابطه و باتوجه به ترافیک سنگین درمحورهای استان و اغاز مراجعت زوار از عراق از همه هم استانیها در استان ایلام میخواهیم ازتردد غیرضرورری درمسیر خودداری وراه را برای تردد زائرین باز بگذارند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا