خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد افشین علا به ماجرای امیر تتلو

«افشین علا»، شاعر، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «وای بر هنر!» درباره‌ی ماجرای امیر تتلو نوشت:

شنیده‌ام وقاحت یک به اصطلاح سلبریتی که از آوردن نامش هم شرم دارم به جایی رسیده که به آستان مقدس سرور و سالار شهیدان عالم نیز…

بگذریم که تکرار این خبر، خود اشاعه‌ی فساد و فسق و فحشاست، اما چگونه تاب سکوت بیاورم، وقتی که در سالهای اخیر حتی امثال این جانورهای منحوس و نجس نیز بر صدر نشانده شدند! و این در حالی بود که چه بسیار هنرمندان عرش پیما و عاشقان صاحبدل، به جرم عدم همراهی با یک جریان سیاسی، رانده شدند و بی مهری‌ها دیدند و اهانت‌ها شنیدند!

کاش استفاده ی ابزاری از امثال این لاشه‌ی متعفن خالکوبی شده در حد یک اشتباه تبلیغی باقی می ماند. در آن صورت آن اقدام سخیف را به حساب یکی از بی شمار خطاهای محاسباتی و تبلیغاتی برخی متولیان فرهنگی می‌گذاشتیم که نمونه آن را هر روز و هر شب در دستگاه‌های رسمی کشور می‌بینیم و خون دل می‌خوریم و دم بر نمی‌آوریم. اما با کمال شرمساری، حمایت‌ها و تجلیل‌های برخی چهره‌ها و رسانه‌های مدعی ارزش مداری را نیز از آن موجود حقیر دیدیم و شنیدیم!

پاکان و مؤمنان حق دارند اگر بر من خرده بگیرند که چرا برای چنین موجود حقیری وقت می‌گذارم و شامه‌ی مخاطبان سوگوار اباعبدالله (ع) را می‌آزارم. چراکه نام امثال او ارزش آن را ندارد که حتی از ذهن و قلم بگذرد. اما چه کنم که نام او را برخی صاحب نامان و صاحب منصبان در زمره‌ی اهل «هنر» آوردند و گرامی‌اش داشتند. وای بر هنر!

اکنون آیا زمان آن نرسیده است که به خاطر آن فجایع توبه کنید؟ مگر نه آن که مولای متقیان فرمود:  «فرومایگان را گرامی داشتن و فرزانگان را خوار کردن، سبب نابودی ملک خواهد شد»؟

شما را به خدا برای یک بار هم که شده فارغ از خط کشی‌های چپ، راست، معتدل، فتنه گر، بابصیرت، خودی، دگراندیش و… مرور کنید که این سالها چه کسانی را خوار کردید و که ها را بر صدر نشاندید؟

آیا مشکل، فقط این سلبریتی نگون بخت است یا ریشه‌ی این فجایع به جریان هتاک و بی‌ریشه‌ای برمی‌گردد که به خاطرش همه‌ی منتقدان را راندید و سرکوب کردید و خانه نشین ساختید و اکنون شر آن جریان، دامان نظام را گرفته است؟! پس تا دیر نشده به فکر جبران باشید!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. جناب علا درد بی درمان این جامعه توسعه نیافتگی است واین عقب ماندگی ودرجازدن ها هم نه در عامه مردم بلکه در باصطلاح خواص است عمق این در جازدگی وارتجاع انستکه نااهلان را به جای با تباران وصالحان نشانده اند نمونه این ادبار هم همین فصه مشمئز کننده است برای تحمیل خواسته ها فلان عنصرحقیر را بر می نشانند وتمامیت شخصیت خودشان را هزینه (جتی اگر برای چند رای باشد)ان میکنند وطنز قضیه هم اینست چنانچه ان قدر دیده ماهیت خودرا (هرچنداگر برای عقلا ودلسوخته گان این دیارامری ناشناخته نبوده ودائم هشدارش راهم داده باشند)شهامت اعتراف را هم ندارند واین عدم افاقه بلوغ سیاسیست……..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا