خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه انار: بخشی از زنان انگلستان روی خودشان آژیر خطر نصب می‌کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی، امام جمعه انار گفت که در انگلستان بخشی از زنان به دلیل آمار بالای تجاوز، روی خودشان آژیر خطر نصب می‌کنند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از سایت محلی انار پرس، امام جمعه ی انار در جمع بانوانی که در همایش پیاده‌روی شرکت کرده بودند، خاطرنشان کرد: در انگلستان اینقدر وضع خراب است که کمپانی‌های مخصوص بیمه زنان تشکیل شده است. مردانی که در انگلستان می‌خواهند به مسافرت بروند و نمی‌توانند زنان خود را همراه‌شان ببرند، زنان را به کمپانی‌های بیمه می‌سپارند که مخصوص حفاظت از زنان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در آمریکا ارتباط نامشروع اگر با رضایت طرفین باشد، قانونی است یعنی اگر مرد و زن نامحرمی با رضایت، ارتباط نامشروع برقرار کنند کسی حق اعتراض ندارد.

امام جمعه انار افزود: اینقدر آن جامعه، جامعه ولنگاری است. همین آمریکا بالاترین آمار تجاوز با زور را دارد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: پیامبر اسلام (ص) سفارش می‌فرماید بین زنان و مردان نامحرم فاصله بیاندازید که اگر گفت‌وگو و رویت بین زن و مرد نامحرم باشد، جامعه به دردی مبتلا می‌شود که درمان ندارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امام صادق (ع) می‌فرماید اگر کسی در خانه‌اش مجلس موسیقی و مجلس رقص برقرار کند، غیرت از مرد خانه می‌رود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا