خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سرمایه گذاری چینی ها در یزد

سرمایه گذاری چینی ها در یزد در راستای جلب و جذب سرمایه گذاری انجام شده است.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد، در نشستی که با حضور این گروه سرمایه گذاری و مسئولان اقتصادی و سرمایه گذاری استان در محل مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد برگزار شد؛ ظرفیت ها، بسته ها و مشوق های حمایتی استان به این گروه سرمایه گذاری چینی ارائه شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در این نشست گفت: سیاستگذاری در یزد برای جلب و جذب سرمایه گذاری در قالب بسته های حمایتی ارائه می شود و ویژه است.

محمدعلی شاه حسینی افزود: هیچ تفاوتی در ارائه خدمات و سیاست های حمایتی میان سرمایه گذاران داخلی و خارجی وجود ندارد و حتی سرمایه گذاران خارجی از حمایت‌های ویژه‌تری برخوردارند.

وی اظهار داشت: همه خدمات از صدور مجوز، پرداخت تسهیلات، واگذاری زمین، مالکیت و انتقال آن در بسته‌های سرمایه گذاری خارجی پیش‌بینی شده و سود سرمایه گذاری خارجی به نحو مطلوب حفظ می‌شود.

شاه حسینی ادامه داد: در صورت تمایل سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در استان، خدمات و بسته های حمایتی در کمترین زمان ممکن ارائه می شود.

معاون استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: یزد، چهارمین استانی صنعتی، دومین استان معدنی کشور و بهشت سرمایه گذاری در ایران است.

شاه حسینی افزود: در بخش کشاورزی، تولید و صادرات ظرفیت‌های خوبی دارد و محصولات و خدمات شرکت‌های دانش بنیان یزد بهترین است.

سیاست استان در زمینه سرمایه گذاری توسعه و گسترش صنایع هایتک، دانش بنیان، انرژی خورشیدی و سایر صنایع پاک و غیر آلاینده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا