خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استقبال مردمی خودروی رییس جمهور را متوقف کرد!

خودرو حامل رییس جمهور که برای دیدار با مردم گلستان در مسیر فرودگاه بین المللی گرگان به ورزشگاه این شهر در حرکت بود، در حوالی روستای محمد آباد این شهرستان برای مدت کوتاهی متوقف شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم این روستا که در مسیر تردد خودرو حامل رییس جمهور حضور داشتند، برای استقبال از حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی دقایقی خیابان را بند آوردند.
آنان با سر دادن شعار «دسته گل محمدی، به شهر ما خوش آمدی» از رییس جمهوری و هیات همراه وی استقبال کردند.
مردم این روستا همچنین با در دست داشتن تصاویری از رییس جمهوری و نوشتن پلاکاردهایی تلاش کردند مشکلات خود را به رییس جمهوری منعکس کنند.
روستای محمد آباد در پنج کیلومتری شمال شهرستان گرگان مرکز استان گلستان قرار دارد؛
* حضور اقوام گلستانی با لباس های محلی 
گزارش خبرنگاران ایرنا از گرگان حاکی است که حضور گسترده و ابراز احساسات مردم در مسیر تردد خودرو حامل رییس جمهوری از فرودگاه گرگان تا ورزشگاه آزادی این شهر بارها باعث توقف این خودرو شد و حضور اقوام گلستانی با لباس های محلی جلوه خاصی به این حضور داده بود. 
کاروان تدبیر و امید در گذر از حاشیه روستاهای محمدآباد، کریم آباد، امیرآباد گرگان نیز به گرمی مورد استقبال قرار گرفته و رییس جمهوری به ابراز احساسات مردم خونگرم این منطقه پاسخ گفت. 
همچنین به هنگام ورود به شهر گرگان در خیابان های شهدا، میدان وحدت و تا ورزشگاه آزادی بارها خودرو حامل رییس جمهوری با توجه به استقبال مردمی متوقف شد. 
در میدان وحدت گرگان (شهرداری) در میان مردم مشتاق رییس جمهوری اقوام مختلف گلستانی با لباس های محلی حضور دارند. 
جمعیت استقبال کننده همچنین در مسیرهای مختلف با در دست داشتن گل و پخش شیرینی از حضور رییس جمهور محبوب خود در استان سرسبز گلستان ابراز خوشحالی کردند. 
روحانی که صبح امروز از طریق فرودگاه بین المللی گرگان، وارد این شهر شده است، در نخستین روز سفر دهم کاروان تدبیر و امید در استادیوم آزادی گرگان با مردم دیدار عمومی دارد.
دیدار با نخبگان، جوانان و خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین دیدار با علمای شیعه و سنی از برنامه های نخستین روز سفر رییس جمهوری به استان گلستان است.
همچنین قرار است، در دومین روز سفر رییس جمهوری به استان گلستان به همراه هیات دولت، خط آهن ایران – ترکمنستان – قزاقستان در نقطه صفر مرزی، اینچه برون در استان گلستان با حضور روسای جمهور این سه کشور افتتاح شود.
برگزاری جلسه شورای اداری به ریاست دکتر روحانی، آخرین برنامه کاری سفر رییس جمهوری به استان گلستان است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا