خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«غربی‌ ها ندا آقاسلطان را کشتند»

به گزارش باشگاه خبرنگاران مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: نشست اخیر منافقین در پاریس یکی از بارزترین جلوه‌های تناقض رفتاری و گزینشی غربی ها در موضوع حقوق بشر بود.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی در همایش سیاسی فرماندهان و رزمندگان مرکز تخصصی موشکی نیروی دریایی سپاه طی سخنانی با استناد به حوادث و رویدادهای منطقه، تأکید کرد: تناقض و دوگانگی رفتار غربی‌های درباره موضوع حقوق بشر از رسوایی فراتر رفته است.

وی گفت: در حالی که آمریکا و حاکمان برخی کشورهای همسو، آشکارترین نمونه جنایت، ظلم و اشغالگری و نقض حقوق بشر از ناحیه رژیم جنایت پیشه صهیونیستی را نادیده می‌گیرند و همواره چشم خود را بر روی انبوه جنایات و اقدامات ناقض حقوق بشری این رژیم می‌بندند، جمهوری اسلامی ایران و برخی دیگر از کشورهای مستقل و مخالف سیاست‌های آمریکا را به بهانه حقوق بشر، مورد هجمه و حمله قرار می‌دهند.

وی افزود: چگونه است در ماجرای فتنه‌ای که سال 88 خود غربی ها در آن دخیل بودند، یک نفر به نام ندا آقاسلطان به طرز مشکوکی توسط عوامل خودشان کشته می‌شود و بی‌درنگ فریادهای حقوق بشری تمام مجامع و حکام غربی و حاکمان همسوی منطقه ای آنان، گوش فلک را کر می‌کند اما امروز در برابر آشکارترین جلوه‌های کشتار و نقض حقوق بشر در فلسطین، یمن، بحرین، عراق و غیره سکوت مرگ اختیار کرده و نه تنها هیچ واکنشی نشان نمی دهند که عملا از ظالم، متجاوز و جنایتکار حمایت می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: رفتار و برخوردهای آمریکا و جبهه همسو در موضوع حقوق بشر آن قدر دوگانه، گزینشی و تناقض آمیز و در عین حال مضحک شده است که باور خیرخواهی از ادعاهایی که در این باره مطرح می شود، غیر ممکن شده است.

وی افزود: یک نمونه عینی این تناقض، رفتار غربی‌ها و نحوه مواجهه آنان با گروهک منافقین است؛ گروهکی که به تصریح شواهد و اسناد و اعترافات خود آنان در ترور بیش از 17000 نفر از مردم ایران نقش داشته است و امروز این گروهک در ابعاد گوناگون، مورد حمایت جدی آمریکا و جبهه همسو قرار گرفته به طوری که این گروهک تروریستی با این پشتیبانی، پشت گرمی و حمایت، برای ادامه روند ترور و جنایت برنامه ریزی می کند و نشست و همایش برپا می کند و کار به جایی رسیده است که سران غربی، محافظه کاری گذشته را کنار گذشته و خودشان بی واسطه برای حمایت از این گروهک جنایتکار و تروریست به میدان آمده اند چنانچه نشست اخیر منافقین در پاریس شاهدی بر این حقیقت و در عین حال یکی از بارزترین جلوه های تناقض رفتاری و گزینشی غرب در موضوع حقوق بشر بود.

حجت‌الاسلام شیرازی به سابقه شکل گیری گروهک منافقین اشاره کرد و گفت: این جریان در آغاز با نام مجاهدین خلق وارد صحنه سیاسی شدند و از همان آغاز با آشکار کردن مبانی اعتقادی خود و تفسیر به رأی قرآن و اصول دین، انحرافات فکری خود را نمایان و آشکار کردند.

وی افزود: انحراف منافقین باعث شد که آنها پس از اعلام جنگ مسلحانه علیه انقلاب اسلامی و بنا به اسناد و اعتراف خودشان در طول سالهای 1360 تا 63 قریب به 12 هزار نفر از افراد بیگناه را ترور کردند که در این میان تعداد زیادی زن و کودک نیز وجود داشت و در ادامه، تعداد کسانی که به دست این گروهک ترور شدند به بیش از 17 هزار نفر هم رسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مبانی فکری و عقیدتی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر ما نگاهمان را منطبق بر اسلام ناب محمدی قرار داده و خوراک فکری و مبانی اعتقادی خود را از ناحیه ائمه معصومین علیهم السلام و برپایه سیره امام راحل و مقام معظم رهبری دریافت کنیم، هیچ زمانی راه را به اشتباه نمی رویم و منحرف نمی شویم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بله، بقیه کشته ها هم در اثر استنشاق دود سطل زباله هایی که خودشون اتیش زدند کشته شدند. 5 زندانی کهریزک رو هم موجودات فضایی کشتند. حضرات که اصلا دست به خشونت نزدند.

  2. این عامل غرب (قاتل)فردی به نام ندا آقاسلطان چرا تابحال شناسایی و محاکمه و معرفی نشده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا