خرید تور تابستان ایران بوم گردی

من هم «تأیید» نشدم! | محمدجواد حجتی کرمانی

محمدجواد حجتی کرمانی نماینده‌ی اسبق مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در یادداشتی با عنوان «من هم «تأیید» نشدم!» در روزنامه‌ی اطلاعات نوشت:

صبح امروز چهارشنبه دوم بهمن، همسرم روی موبایلی که در اختیار دارد (بنام من است و به کام او) پیامی را نشان داد به عنوان: «داوطلب گرامی»۱ (اسم حقیر را هم نداشت) که حاکی بود از عدم تأیید مخاطب (گویا حقیر!) و نشانی محلی را داشت که داوطلب می‌تواند برای دریافت نامة کتبی مراجعه کند.
جالب این بود که همسرم با خوشحالی از «ردّ» من یاد می‌کرد چون او از آغاز، مخالف ثبت‌نام من بود. دلیل خوشحالی‌اش این بود که می‌گفت از دعواها و جنجال‌ها و تندروی‌هایی که در صورت تأیید من می‌توانست صورت بگیرد. بیم دارد. (امری که در این چهل ساله، من از آن مصون نبوده‌ام)

***

این بود گزارش امروز صبح: اما من می‌خواهم در این مجال سخنم را که چندی پیش با جناب کدخدایی سخنگوی محترم شورای نگهبان شروع کرده بودم، از سر گیرم و از ایشان بخواهم که دلایل «عدم تأیید» یا «عدم احراز صلاحیت» مرا اعلام فرمایند و اگر دلایل موجهی مبتنی بر «عدم التزام عملی من به اسلام و نظام» یا مواردی از سوء‌استفادة مالی! سراغ دارند، اعلام فرمایند. من، از مراجعة حضوری به نشانی اعلام شده، معذورم.

در اینجا بار دیگر ایشان را به مناظره دعوت می‌کنم و این دعوت تا سال آینده و پس از آن مجال پاسخ دارد…

(این یادداشت در حکم اعتراض رسمی به عدم تأیید حقیر است)… والسّلام

پی‌نویس:

۱٫ من پس از مشاورت با بعضی از دوستان برای نمایندگی میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرده بودم.

حجتی کرمانی: باید «آشتی ملی» اتفاق بیفتد | مردم حق اعتراض دارند

خاطره حجتی کرمانی از ارتباط نزدیک مهدوی کنی و ناطق نوری با کروبی

در حاشیه تعزیرات شلاقیّه در پارتی قزوینیّه!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ای آقا ، در حدی نیست که بتونه با شما مناظره کنه : تازه به دنیا اومده بود که شما نماینده دوره اول مجلس بودی. بعد زمان ریاست جمهوری رهبر فعلی، مشاور فرهنگی او بودی (البته لابد به قول جناب کدخدایی مشاور فرهنگی بی دین ایشان ! ). انقدر هم نگویند افراد عوض می شوند ؛ به قول همسر رد صلاحیت شده شهید رجایی : این شمایید که عوض شده اید ؛ نه ما و نه مردم.

  2. استاد ، شما زبان دارید و این بد است (سر سبز را می دهد بر باد) . زبان دارید ولی نمی خورید بجز حلال و حرف نمی زنید بجز حق : تو اهل دانش و فضلی ، همین گناهت بس ، باید به عکس می بودی ! : زبان برای خوردن است نه حرف زدن !

  3. شما نامه های آقایان یزدی و لاریجانی به هم رو بخونید : احتمالا یکی از مواردی که اونجا گفتند که دیگری داشته رو شما نداشتید! : موفق باشید

  4. اینکه زبان برای خوردنه نه گفتن و شما برعکس هستید جناب حجتی کرمانی ، این پیام جیز بود ؟! شما رو بخدا شما دیگه پناه نبرید به خدا ! از دوختن دهانها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا