خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«برجام بزرگترین جفا به جامعه ایرانی بود»

رسول فلاحتی، امام جمعه رشت، برجام را بزرگترین جفا به جامعه ایرانی دانست و تصریح کرد: ماهیت برجام روز به روز بیشتر برای مردم آشکار می‌شود و در قالب برجام می‌خواستند قدرت موشکی ما را از بین ببرند.

به گزارش ایسنا آیت‌الله رسول فلاحتی امروز چهارم بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد:‌ فاطمه زهرا(س) یک انسان عابد، مجاهد و خستگی‌ناپذیر  بود و در دفاع از امامت و ولایت به شهادت رسید.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته، افزود: رهبر انقلاب از ملت انتظار قوی شدن دارند، یعنی باید با کار و تلاش و مجاهدت در همه عرصه‌های علمی و فرهنگی و اقتصادی و نظامی قدرت جمهوری اسلامی را نشان دهیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان، قدرت فرهنگی جمهوری اسلامی را یکی از مولفه‌های قدرت نرم دانست و تصریح کرد: اگر اقتدار فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم در عرصه تهاجم فرهنگی دشمن علیه ارزش‌های دینی و اسلامی مقاومت می‌کنیم و دچار فروپاشی فرهنگی و ارزشی نمی‌شویم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایران از رتبه ۷۴ علمی به رتبه ۱۷ رسیده است، عنوان کرد: قدرت علمی زمینه‌ساز قدرت اقتصادی و نظامی خواهد بود و با استفاده از علم و دانش و فناوری می‌توانیم ایران را بسازیم و برای دیگران آبادانی به ارمغان بیاوریم.

وی از مراکز دانش‌بنیان خواست جوانان خلاق و نوآور را از دانشگاه‌های گیلان جذب کنند و متذکر شد: امروز پارک‌های علم و فناوری بهترین فضا برای کسب قدرت علمی است و ایران اسلامی باید به جوانان توانمند و آینده‌ساز خود امیدوار باشد.

آیت‌الله فلاحتی، برجام را بزرگترین جفا به جامعه ایرانی دانست و تصریح کرد: ماهیت برجام روز به روز بیشتر برای مردم آشکار می‌شود و در قالب برجام می‌خواستند قدرت موشکی ما را از بین ببرند، اما با درایت رهبر انقلاب و اقتدار نیروهای مسلح قدرت نظامی خودمان را افزایش دادیم و در مقابل آمریکا ایستادیم و دشمن را به عقب راندیم.

وی تهدید آمریکا مبنی بر ترور فرمانده جدید نیروی قدس سپاه را نهایت ذلت و بیچارگی آمریکا دانست و گفت: آمریکا سال‌های سال هم نمی‌تواند حیثیت بر باد رفته خود در سیلی خوردن از سپاه را بازگرداند.

امام جمعه رشت با اشاره به جدیت دستگاه قضا در برخورد با مفسدین و حرام‌خواران، عنوان کرد: کسانی که با استفاده از مقام و منصب دنیایی حرام‌خواری می‌کنند باید بدانند هم در محکمه دنیا و هم در محکمه آخرت مجازات خواهند شد.

وی با اشاره به وجود باندبازی در برخی از ادارات در حوزه زمین‌خواری، گفت: برخی از افراد که از مسئولیت‌های کوچک در ادارات برخوردار هستند مال حرام می‌خورند و با استفاده از موقعیت ناچیز خود فرصت زمین‌خواری را برای خویشاوندان خود فراهم می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امروزه گوشی‌های تلفن همراه تربیت فرزندان و حتی والدین را دچار مشکل کرده است، گفت: برخی از افراد در جلسات بدون توجه به سخنران با گوشی تلفن همراه خود مشغول هستند. چنین افرادی در خانه نیز موفقیت تربیتی کسب نمی‌کنند، زیرا خودشان الگوی خوبی برای فرزندان نیستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه فضای مجازی موجود در گوشی‌های تلفن همراه آسیب‌های جسمی و روحی برای فرزندان ایجاد می‌کند، یادآور شد: گاهی فرزندان برای تربیت شدن باید «نه» شنیدن را تجربه کنند و مزه سختی را بچشند، زیرا همه بزرگان عرصه علم و فرهنگ و دین از دل سختی‌ها و مشکلات بیرون آمده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. نمیدانم این برجام را چه بنامم.هرکسی بزعم خودانرا تعریف وتفسیر وسپس محکوم میکند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا