خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مجیدی: قابل پذیرش نیست که استقلال خارج از ایران بازی کند

«فرهاد مجیدی»، سرمربی استقلال گفت: برای من قابل پذیرش نیست که استقلال خارج از ایران بازی کند. به نظر AFC احترام می‌گذاریم و به خاطر هواداران به میدان می‌رویم و امیدوارم در این دیدار موفق شویم.

به گزارش وبسایت باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی با حضور در نشست خبری قبل از دیدار با الکویت گفت: قبل از صحبت درباره بازی می‌خواهم یک نکته را بگویم؛ تا این لحظه که در نشست خبری حضور دارم، دلیل قانع‌کننده‌ای برای خودم و بازیکنان استقلال پیدا نکردم که چرا بازی باید در خارج از ایران برگزار شود. با همه احترامی که برای AFC قائل هستم و در همه عمر فوتبالی خود خاطره خوبی از این کنفدراسیون دارم که همواره به دنبال صلح و دوستی است اما برای من قابل پذیرش نیست که استقلال خارج از ایران بازی کند. به نظر AFC احترام می‌گذاریم و به خاطر هواداران به میدان می‌رویم و امیدوارم در این دیدار موفق شویم.

او در ادامه اظهار کرد: استقلال با تیم‌های هم‌گروه خود فرق دارد. ما دو بار قهرمان آسیا شدیم و تفاوت ما این است که اگر تیم‌های هم‌گروه در کشورهای مختلف بازی کنند، همیشه استادیوم خالی است اما ما بهترین تماشاگران را داریم و همیشه حداقل ۵۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند. من دوستان خوب اماراتی و قطری دارم و آنها همیشه از خاطرات خوب آزادی صحبت می‌کنند. فدراسیون فوتبال آسیا نمی‌تواند تماشاگران ما را نادیده بگیرد و امروز اگر اینجا هستیم به دلیل هواداران است.

سرمربی استقلال درباره بحث آماده‌سازی این تیم برای این مسابقه گفت: در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم. چند جلسه به دلیل برف تمرین نداشتیم اما تیم آماده است و بازیکنان انگیزه زیادی برای این دیدار دارند و امیدوارم با برد بازی را به اتمام برسانیم.

او در واکنش به مشکل آبی‌ها برای پرواز به دبی و تأخیر هشت‌ساعته در این مسیر اظهار کرد: هر چیزی که بوده، گذشته است و ما اکنون اینجا هستیم و به بازی فردا فکر می‌کنیم.

مجیدی در پایان صحبت‌های خود گفت: از فدراسیون فوتبال امارات تشکر می‌کنم که امروز در فرودگاه و مسیر حضور در هتل میزبانی خوبی از ما داشتند.

وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری قبل از مسابقه با الکویت گفت: ابتدا می‌خواهم بگویم که از برگزاری مسابقه در دوبی و محروم بودن از حضور تماشاگران خود ناراحت هستیم، زیرا آنها برای ما مهم هستند. امیدوارم خیلی زود این مشکلات برطرف شود و بتوانیم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم زیرا این حق هواداران ما است.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: بازی با الکویت برای ما بسیار حساس است. مشکلات زیادی داشتیم اما این نمی‌تواند روی روند تیم استقلال تأثیر بگذارد. امیدوارم با یک نتیجه خوب راه خود را برای حضور در قطر هموار کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا