خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش رییس‌جمهور به بخشنامه‌ی رئیسی در حوزه فضای مجازی

رییس‌جمهور روحانی به اقدام «سیدابراهیم رئیسی»، رییس قوه‌ قضاییه در صدور بخشنامه در حوزه فضای مجازی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا،‌ محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهور در نامه‌ای به اسماعیلی رییس حوزه ریاست قوه قضاییه با اشاره به بخشنامه رییس قوه قضاییه مورخ 98/10/28 با موضوع «مسئولیت صدا و سیما در خصوص صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و نظارت بر آن» بیان کرد که بخشنامه مذکور به استحضار رییس‌جمهور رسید و ایشان چنین پی‌نوشت کردند:

«حجت الاسلام و المسلمین رییسی،‌ رییس محترم قوه قضاییه

سلام‌علیکم

احتراما؛ اینگونه امور مرتبط به شورای عالی فضای مجازی است.»

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حرف درستیه ولی خوبه مثل سوبل شدن بنزین که به نفعش بوده ، دیر خبردار نشده از بخشنامه رئیسی که به ضررش بوده

  2. متاسفانه در بسیاری موارد علیرغم تقسیم کار و شرح وظایف نظام اداری ایران افسارگسیخته است و هر کس هر حرفی دوست داشته باشد می زند حتی اگر در حوزه کاری و تخصصش نباشد. همه اقتصاددان،سیاستمدار،حقوقدان و . . . هستند.

  3. آقای روحانی می گوید حالا اگر شما سی تا کاندید ندارید و۲۹تا دارید به آن ۲۹تا رای بدهید قهر نکنید به ما بی کفایتان رای بدهید من حقوقم آقای روحانی یک میلیون و پانصد وپنجاه هزار تومان است حقوق شما ودور وبری هایت چقدر است دیگر کی می خواهد وضع خوب بشود سال بسال قربون پارسال ماه به ماه قربون ماه قبل وخلاصه روز به روز قربون دیروز. با این حساب سالی دیگر قربون امسال. در نتیجه دیگر شما بدرد این کشور نمی خورید از روزی که آمدید توی کشور ما همه فکری کرده بودیم غیر از جیب عبایی شما ونمی دانستیم دلیل بزرگ بودن این جیب ها برای چیست. تا امسال من وخانواده ام فهمیدیم که نه بالا من همون بدبختی که از اول بودم باقی خواهم ماند تازه اوضاع اول من بهتر از حالا بود عقب گرد داشته ام من دیگر رای نخواهم داد واز خدا می خواهم که جمع کنید و بروید بس است البته تا پارسال توی همه رای گیری ها شرکت داشتم که اشتباه کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا