خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم جدید «منوچهر هادی» از ۱۷ آبان در سراسر کشور

خبرگزاری مهر نوشت: پوستر فیلم سینمایی «حدود هشت صبح» به کارگردانی منوچهر هادی که چهارشنبه ۱۷ آبان در سینماهای سراسر کشور روی پرده می‌رود، منتشر شد.

یکتا ناصر، کامبیز دیرباز، سارا رسول‌زاده، حسن پورشیرازی و منوچهر هادی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

از پوستر جذاب فیلم منوچهر هادی رونمایی شد!

«حدود هشت صبح» که بر اساس یک داستان واقعی و ملتهب ساخته شده بر خلاف ساخته‌های کمدی اخیر منوچهر هادی در حوزه اجتماعی است.

این فیلم سینمایی هشتمین فیلمی است که منوچهر هادی کارگردانی کرده و پنجمین فیلم اجتماعی او پس از فیلم‌های «قرنطینه»، «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»، «زندگی جای دیگری است» و «کارگر ساده نیازمندیم» است.

طراح پوستر «حدود هشت صبح» حمید اسحاقی و طراح لوگو آن محمد روح امین است.

همچنین پخش این فیلم سینمایی توسط هدایت فیلم صورت می‌گیرد.

رونمایی از پوستر «زندگی شیرین»

فیلم سینمایی «زندگی شیرین» به نویسندگی و کارگردانی مجتبا اسپنانی و تهیه‌کنندگی مجید صدیقی از روز چهارشنبه ۱۷ آبان در سینماهای منتخب گروه سینمایی «هنر و تجربه» به نمایش در می‌آید.

«زندگی شیرین» داستان شیرین و ۲ فرزندش است که در سال‌های دفاع مقدس در خانه خود در یکی از محله‌های اصفهان زندگی می‌کنند. منصور شوهر او که به جبهه رفته، قرار است یک روز به اصفهان بیاید و برگردد. شیرین سعی دارد خانه را برای ورود او آماده کند.

شهره موسوی، ایمان نظیفی، شاهده خدادادی، ماهک حسینی، نازنین علینقیان، امیرعلی مرادمند، بتول شیرانی، احمد خوانساری و دلارام ترکی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

از پوستر جذاب فیلم منوچهر هادی رونمایی شد!

اکران فیلم سینمایی «زندگی شیرین» از روز چهارشنبه ۱۷ آبان در سینماهای منتخب گروه سینمایی «هنر و تجربه» آغاز و مراسم رونمایی این فیلم نیز روز دوشنبه ۱۵ آبان ساعت ۱۷ در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

عوامل دیگر فیلم سینمایی «زندگی شیرین» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: مجتبا اسپنانی، برداشت و طراحی صدا: مهران ثابتی‌فر، طراح صحنه و لباس: متین سلیمانی، طراح چهره‌پردازی: نفیسه علیزاده، موسیقی: کارنگ کرباسی، تدوین و اصلاح رنگ: ابوالفضل شایان، دستیار اول کارگردان: امیرمهدی خادم، برنامه‌ریز: ایرج رضایی، مجری طرح: موسسه سینمایی فرانگر فیلم فردا با حمایت دفتر تخصصی سینمای سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و اطلس فیلم ایرانیان.

هم‌اکنون فیلم‌های گروه سینمایی «هنر و تجربه» در ۲۳ سالن سینما در تهران و شهرستان‌ها به‌صورت ثابت به نمایش درمی‌آید.

در تهران در سینماهای چارسو، کورش، موزه سینما، نارسیس، پرده طلایی، پرندمال، فرهنگ، باغ کتاب هر روز در ۲ سانس ۱۶ و ۱۸ و در شهرستان‌ها در سینماهای هویزه، ویلاژتوریست و اطلس مشهد، سوره و ساحل اصفهان، گلستان شیراز، مهر قدس همدان، عصرجدید گرگان، ستاره باران تبریز، بهمن سنندج، مهر ارومیه، تماشاخانه پارس کرمان، آزادی کرمانشاه، بازار شهر قم و هنر و تجربه بابل روزهای چهارشنبه هر هفته در ۲ سانس ۱۶ و ۱۸ به‌صورت ثابت به نمایش درمی‌آید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا