خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رییس اطلاعات سپاه: مسیر ترامپ، مسیر سرعت‌بخشی به فروپاشی امریکاست

حجت‌الاسلام طائب، رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: ایستادگی و مقاومت مهمترین رمز در جهت پیروزی در مقابل استکبار جهانی است و مسیر ترامپ، مسیر سرعت بخشی به فروپاشی امریکاست.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در دومین روز همایش سراسری فرماندهان بسیج که در سالن ۵ آذر سازمان بسیج برگزار شد، با بیان اینکه اگر مومنان در جهت یاری خدا قدم بردارند، خداوند وعده پیروزی به آنان داده است، اظهار داشت: در شرایط فعلی کشورمان، ایستادگی و مقاومت مهمترین رمز در جهت پیروزی مقابل استکبار جهانی است و یقینا اگر از مسیر اصلی انقلاب اسلامی خارج شویم و با دشمن سازش کنیم، قطعا محکوم به شکست خواهیم بود.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم در پیروزی کشورمان در مقابل استکبار جهانی نقش مهمی ایفا کنیم، باید به وعده الهی عمل کنیم و در تقابل با دشمنان خدا باشیم و برای این کار، نیاز است کشورمان روز به روز مسیر پیشرفت، توسعه و قوی تر شدن را طی کند.

طائب با بیان اینکه امریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با طراحی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش نمودند که بقای خود را در سطح منطقه قوت ببخشند، تاکید کرد: در حال حاضر دشمنان انقلاب اسلامی از طریق تاکتیک های جنگ نرم، جنگ نیمه سخت و سخت، تمام تلاش خود را برای بقای خود انجام می دهند اما باید بدانند که شهادت حاج قاسم سلیمانی، عاملی برای رسیدن آنان به اهدافشان نیست، بلکه اهداف این شهید بزرگوار همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در ادامه با اشاره به اینکه مسیر ترامپ، مسیر سرعت بخشی به فروپاشی امریکاست، افزود: امریکایی برای بقای خود دست به هر کاری می زند اما ترامپ، به عنوان رئیس جمهور این کشور با تمام توان، تمام ریسک ها را انجام می دهد ولی همین عنصرخطرناک و تروریست، عاملی برای فروپاشی شیطان بزرگ خواهد بود.

طائب در پایان با اشاره به تجمعات باشکوه اعتراضی مردم عراق نسبت به حضور نظامی امریکا در این کشور اظهار داشت: در روزهای گذشته شاهد اعتراضات گسترده با جمعیت باشکوه در کشور عراق علیه مواضع نظامی امریکا در این کشور بودیم اما دشمنان انقلاب اسلامی تلاش کردند با سانسور این واقعه، آن را خنثی کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا