خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقض صریح دستور رئیسی در پرونده‌ی حسین کروبی؟!

احمد زیدآبادی در یادداشتی تلگرامی با عنوان «نقض صریح!» نوشت:

همین یک ماه پیش سید ابراهیم رئیسی گفت: “بازداشت افراد به منظور جمع‌آوری ادله ممنوع است.” رئیس قوۀ قضائیه تأکید کرد: “ابتدا باید دلایل جمع‌آوری شود و سپس در صورت ضرورت حکم دستگیری صادر شود.”

آیا این دستور برای اجرا صادر شده است؟ یا چیزی است مشابه بیانیه‌های حقوق شهروندی سید محمود هاشمی شاهرودی که برخی بازجوها به آن می‌خندیدند؟ اگر واقعاً برای اجراست، پس علت بازداشت حسین کروبی و انتقالش به سلول انفرادی چیست؟

گفته می‌شود حسین را برای تحقیق در بارۀ نامۀ سرگشادۀ اخیر پدرش شیخ مهدی کروبی بازداشت کرده‌اند. صرف‌نظر از موجه بودن چنین تحقیقی، آیا بدون بازداشت حسین کروبی امکان تحقیق در این مورد نبود؟ و آیا بازداشت او به این علت، نقض دستور صریح رئیس قوۀ قضائیه نیست؟»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اصلاح طلبان داعشی صهیونیستی عامل ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی و سیاسی و اقتصادی هستند

    8
    6
  2. ظاهرا این حضرات هم راههای دور زدن قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را خوب مطالعه میکنند تا شیطنتهای اپوزیسیونی خودشون را پوشش بدهند آستانه صبر مردم هم که پشتوانه نظام است تا اندازه ایست مردم از آمریکا و توطئه های مخملی خسته اند بنابراین از نظامی که برایش خون دادند درد تحریم متحمل شده اند توقع دارند مراقبت کنند و جلوی سوءاستفاده‌ها را بگیرند که حفظ نظام از اوجب واجبات است فلذا هاضمه نظام هم بالاست و دست بسته نیست … ولایت مطلقه و نظارت استصوابی آمده که جلوی همین دورزدنها بگیرد‌…والله خیرالماکرین .

  3. کاری به مجرم بودن یا نبودن ایشان ندارم ولی با مشکل عجیبی روبرو هستیم.
    اینکه جناح تندرو با پشتوانه هوادارهای دو آتیشه اش کلا به قانون و جمهوریت اعتقادی ندارند. زور هم که دارند. پس قانون و مردم میشن کشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا