خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پلیس: در «بسته‌ مشکوک» میدان تجریش مورد خاصی نبود

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت گفت: در پی اعلام وجود بسته مشکوک در تجریش و بررسی‌های تخصصی پلیس مشخص شد مورد خاصی وجود نداشته است.

ایسنا نوشت: «مرکز اطلاع‌رسانی پلیس از کشف بسته مشکوک در محدوده میدان تجریش تهران خبر داد.

در پی انتشار خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر بسته شدن منطقه تجریش تهران  و حضور گسترده پلیس، پیگیری ایسنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس حاکی از آن است که دقایقی پیش در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که بسته‌ای مشکوک در سطل زباله‌ای در محدوده میدان تجریش قرار دارد که بلافاصله عوامل کلانتری در محل حضور یافته و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

پیگیری حاکی از آن است که مشکل ترافیکی در محدوده تجریش وجود ندارد و عوامل انتظامی در حال بررسی بسته مشکوک هستند.»

خبرگزاری فارس نوشت: «ساعتی پیش خبری مبنی بر بسته شدن منطقه تجریش در فضای مجازی منتشر شد.

پیگیری‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که به دنبال پیدا شدن بسته‌ای مشکوک در سطل زباله‌ایدر منطقه تجریش ماموران پلیس در محل حضور پیدا کرده و مشغول بررسی صحنه هستند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.»

عصر ایران نوشت: «شایعاتی درباره مقابله با یک حادثه ضدامنیتی منتشر شده است.

یک منبع آگاه گفت: یک نفر با پلیس تماس گرفته و اعلام کرد که بسته مشکوک مشاهده کرده ولی هنوز چیزی کشف نشده و پلیس به دنبال بررسی بیشتر است.

علاوه بر پلیس، نیروهای آتش نشانی هم حضور دارند.»

باشگاه خبرنگاران نوشت: «در پی گزارش وجود یک بسته مشکوک در سطل زباله در محدوده تجریش تهران، تیم های چک و خنثی و عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.

پلیس پایتخت اعلام کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ و اعلام مشاهده بسته مشکوک در سطل زباله، بلافاصله تیم‌های چک و خنثی و عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.»


رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت گفت: در پی اعلام وجود بسته مشکوک در تجریش و بررسی‌های تخصصی پلیس مشخص شد مورد خاصی وجود نداشته است.

سرهنگ علی صباحی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در پی  اعلام وجود بسته مشکوک در تجریش و بررسی‌های تخصصی پلیس مشخص شد مورد خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا