خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هواداران منچستریونایتد در دقیقه۵۸ از ورزشگاه می‌روند!

هواداران منچستریونایتد می‌خواهند در بازی برابر ولورهمپتون به نشانه اعتراض در دقیقه ۵۸ ورزشگاه را ترک کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد در هفته بیست و سوم لیگ برتر در آنفیلد برابر لیورپول با دو گل شکست خورد تا از رسیدن به امتیاز محروم بماند. این تیم در هفته بیست و چهارم نیز برابر برنلی با همین نتیجه شکست خورد و اکنون باید در جام حذفی به میدان برود.

صبر هواداران یونایتد از اقدامات ادد وودوارد، مدیر اجرایی این تیم و گلیزرها که مالکیت باشگاه را بر عهده دارند به سر رسیده و هواداران این تیم قصد دارند در اولین بازی خانگی پیش رو که برابر تیم ولورهمپتون است، دست به اقدامی اعتراضی بزنند و در دقیقه ۵۸ ورزشگاه را ترک کنند.

دقیقه ۵۸ برای هواداران یونایتد یادآور فاجعه سقوط هواپیمای مونیخ است که در سال ۱۹۵۸ رخ داد و تعداد زیادی از بازیکنان این تیم کشته شدند.

هواداران و سران تیم یونایتد، اوله‌گنار سولسشایر را مقصر وضعیت این تیم نمی‌دانند و عقیده دارند باید با جذب چند بازیکن دیگر به این مربی زمان داد تا بتواند تحولات بیشتری در این تیم ایجاد کند.

تیم دسته چهارمی ترانمره راورز توانست با نتیجه ۲ بر یک واتفورد لیگ برتری را شکست دهد و با یک شگفتی بزرگ راهی دور بعدی این رقابت‌ها شود و حریف منچستریونایتد در این مرحله لقب گیرد. این دیدار قرار است فردا برگزار شود. یونایتد بعد از این دیدار دیدار برگشت خود را در نیمه نهایی جام اتحادیه برابر منچسترسیتی برگزار خواهد کرد که هر دو دیدار خارج از اولدترافورد است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا