خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده والیبال ایران و استرالیا 22 خرداد 1401

دو تیم والیبال ایران و استرالیا بامداد امروز در لیگ ملتهای والیبال به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده والیبال ایران و استرالیا 22 خرداد 1401 با ما باشید.

تیم ملی والیبال ایران امروز در سومین بازی خود در لیگ ملتهای اروپا باید به مصاف استرالیا برود. برای تماشای پخش زنده والیبال ایران استرالیا لیگ ملتهای والیبال 2022 با ما باشید.

پخش زنده والیبال ایران و استرالیا 22 خرداد 1401

تیم ملی والیبال ایران که در دو بازی پیشین خود ابتدا 3 بر 1 چین را شکست داده و سپس 3 بر 0 مقابل هلند شکست خورده است، امشب در سومین دیدار به مصاف یک رقیب آسیایی دیگر می‌رود.

فدراسیون جهانی والیبال بعد از حذف روسیه و معرفی چین به عنوان شانزدهمین تیم این رقابت‌ها، برنامه کامل دیدارهای مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها سال ۲۰۲۲ را اعلام کرد و بنابر برنامه اعلام شده، امشب ایران و استرالیا به مصاف هم می‌روند.

رقابت‌های لیگ جهانی والیبال، بعد از رقابت‌های آسیایی که با قهرمانی ایران همراه بود، مهمترین آزمون نسل جدید والیبال ایران است. باید دید تیم ملی می‌تواند موفق باشد؟ برای تماشای پخش زنده والیبال ایران و استرالیا 22 خرداد 1401 در ساعت شروع بازی یعنی 4:۳۰ از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده والیبال لیگ ملتهای 2022 ؛ ایران استرالیا

لیننک 2: پخش زنده ایران استرالیا لیگ جهانی 2022 ( شبکه خارجی)

نکته: برای دیدن دیگر بازی های لیگ ملت های والیبال 22 خرداد 1401 اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا