خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معاون خبرگزاری فارس بعد از ردصلاحیت با عنوان «عدم التزام به نظام»: ظالمانه است

محسن مهدیان: استعفا می‌دهم

معاون خبر خبرگزاری اصولگرای فارس که با عنوان عدم التزام به نظام از سوی شورای نگهبان برای کاندیداتوری مجلس ردصلاحیت شده، می‌گوید که از نظر او این حکم ظالمانه است.

به گزارش انصاف نیوز، محسن مهدیان که از فعالان جریان اصولگراست، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «درباره ردصلاحیتم» نوشت:

امروز از هیات نظارت تماس گرفتند و گفتند ردصلاحیت شدم. گفتم مستند کدام ماده؟ گفتند ماده 28 قانون انتخابات بند دوم؛ یعنی عدم التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی. تشکر کردم.

اول گفته بودند ماده 31 و محکومیت مالی و بعد گفتند عدم التزام به ولایت فقیه. در شکایتم در فرامانداری نوشتم من نه محکومیت دارم، نه دادگاهی و اتهامی با این عنوان داشتم؛ درباره عدم التزام به ولایت فقیه هم اشتباه گرفتید. همین.

با این حال تردید کردم. پرونده ای سالها پیش نزد قاضی صلواتی داشتم و تصمیم گرفتم پرس وجوی مجدد کنم. آقای صلواتی را در جلسه ای کوتاه ملاقات کردم. حاج آقا پرونده را به خاطر داشت. از ماجرا پرسید و توضیح دادم. حاج آقا مستاصل شد. گفت شما دادگاه هم نرفتید چطور برای شما محکومیت ثبت شده است؟ چند جا با گوشی قدیمی خود تماس گرفتند. پشت تلفن مشفقانه می گفت “آقای مهدیان جوان انقلابی است و چرا با آبرویش بازی شده است؟ اصلا محکومیت ندارد. اشتباهست.” تماس آخر رئیس اجرای احکام بود؛ توضیح داد. دست آخر گفتند “همین الان برو اجرای احکام.”

جوان مومن و باصفایی به نام قاضی براعه؛ تا من را دید از جلسه بیرون آمد و گفت هیچ نگران نباشید. یک اتفاق نادر و شاذ افتاده است. پرونده منع تعقیب شما به اشتباه محکومیت ثبت شده است. الان اصلاح می کنم و برای آقای کدخدایی هم نامه می زنم. نامه زد. دوتا نامه زد. یکی مبنی بر منع تعقیب و دومی را خودشان توصیه کردند که صریح تر بنویسند؛ “اینکه ثبت محکومیت اشتباه است.” (سند پیوست.)

نامه ها را ضمیمه شکایتم به شورای نگهبان کردم. اما ظاهرا تصمیم گرفته بودند ردصلاحیت کنند. آنهم به اتهام عدم وفاداری به انقلابی اسلامی. ای انصاف….کاش حداقل این بند نبود.

مهم نیست. سلمنا. حکم ظالمانه ای است اما به حرمت قانون که پایش امضای مشروعیت بخش مردم و اسلام است می پذیرم.

من انقلاب اسلامی را از روی دست این و آن و موروثی و برای پست و مقام برداشت نکردم. انقلاب اسلامی را وجودی درک کردم و مظهر سنت الهی تفوق حق بر باطل می دانم. معرفتم به انقلاب را حضوری و از دست مکتب روح الله کبیر و حضرت آقا گرفتم. با این نسبت های ناروا نیز عقب نخواهم نشست.

پ.ن: از آنجائیکه احتمال می دهم این اتهام بهانه ای برای خناسان در تضعیف عملکرد همکرانم در خبرگزاری فارس شود از امروز از معاونت خبر هم استعفا می‌دهم.

با این حال در این جنگ تمام عیار ذهنی و ادراکی و رسانه ای، محکم تر از گذشته در همین کانال و دیگر شبکه های شخصی‌ام خواهم نوشت وباقی وقتم را نیز خرج بشاگرد و گروه جهادی محبین الائمه خواهم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چه قدرواکنش سریع!؟! دوقطبی انقلابی وغیر انقلابی! از جمهور مردم چه مانده است؟!
    کاش!همه را فرزندان ایران می دانستند! دریغ!

    5
    4
    1. اول بایداسلام موردنظرحضرات را بیابی(حقیقش نمیدانم ان اسلام موردنظرشان کدامست)بعدا بپرس…..

      2
      1
  2. یکتانت اینترنت میدزدد به محض اینکه روی ضربدر بزنی سایت تبلیغات یکتانت بلافاصله حدود ۳۰تا۴۰مگابایت اینترنت میدزدد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا