خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظر کاندیداها در مورد انتشار خبر و تصویر خاتمی چیست؟

سیدمحمد خاتمی درباره ی تشویق به انتخابات موضع گیری کرده و منتشر نشد. نظر کاندیداهای انتخابات مجلس آینده در مورد انتشار خبر و تصویر سیدمحمد خاتمی چیست؟

به گزارش انصاف نیوز، این پرسش بخشی از مخاطبان رسانه هایی داخلی است که پس از انتشار پیام یا سخنرانی رییس جمهور اسبق از سوی دفتر او، در شبکه های اجتماعی منتشر می شود اما اثری از انتشار آن در این رسانه ها نمی بینند.

از میان نمایندگان مجلس فعلی، این تنها علی مطهری، نماینده ی اصولگرای مجلس است که بارها به این «مساله» پرداخته اما به تنهایی جوابی در این باره نگرفتته است.

در میان رسانه های داخلی، تقریبا همه از انتشار تصویر و خبر خاتمی در ماه های اخیر اجتناب کرده اند اما در چند مورد خبر و تصویر او در روزنامه ی اطلاعات منتشر شده است؛ همچنین چند بار در مجلات خبر و تصویر او و حتی در یک مورد یادداشتی اختصاصی از او در یکی از مجله ها منتشر شد.

آیا تا قبل از انتخابات موافقان و مخالفان نظر خود را اعلام خواهند کرد که مخاطبان موافق و مخالف انتشار خبر و تصویر خاتمی با شناختی مشخص و شفاف از کاندیداها بتوانند تصمیم بگیرند؟

 

یادآوری سوگند نمایندگی

نمایندگان منتخب مردم، در ابتدای فعالیت در مجلس سوگند می خورند که: «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم. من در برابر قرآن مجید، به خدای قادر متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌نمایم که پاسدار حریم اسلام و نگاهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم، ودیعه‌ای را که ملت به ما سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری کنم و در انجام وظایف وکالت، امانت و تقوی را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشم، از قانون اساسی دفاع کنم و در گفته‌ها و نوشته‌ها و اظهارنظرها، استقلال کشور و آزادی مردم و تأمین مصالح آنها را مد نظر داشته باشم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ایراد این قسم نامه جمله تکیه بر شرف انسانی خویش است. سوابق بعضی از نماینده شده ها با این جمله سازگار نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا