خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرونده سازی تسنیم برای میرحسین با نسبت دادن او به «مجاهدین»

تسنیم نوشت:

در ادامه رقابت «منشورنویسی» بین گروهک‌های ضدانقلاب، اینک منشور جنبش سبز با خط‌دهی گروهک تروریستی منافقین، تدوین و توسط عنصر نفوذی آنها در آن مجموعه رونمایی خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، در اواخر سال گذشته و همزمان با بالاگرفتن بازی منشورنویسی گروهک‌های ضدانقلاب که جنجالی‌ترین آن، منشور «پهلوی، کومله و شرکاء» بود، گروهک تروریستی منافقین به اردشیر امیرارجمند، خط‌دهنده و هدایت‌کننده اصلی میرحسین موسوی ابلاغ کرد که منشوری برای وی تدوین و به نام منشور جنبش سبز منتشر کند.

خبرگزاری تسنیم در تاریخ 23 اسفند 1401 در خبری تحت عنوان «بازی جدید منافقین با کارت میرحسین موسوی» آن را افشا کرد و موجب انصراف تیم میرحسین موسوی از انتشار منشور شد.

بیشتر بخوانید

اما با سپری شدن حدود یک ماه، با تصور فراموش شدن خبر تسنیم، اکنون مجدداً در اندیشه برگزاری کنفرانسی در پاریس با مدیریت اردشیر امیرارجمند و با سخنرانی حضوری یا اینترنتی عناصر ضدانقلاب و عناصر رادیکال فتنه از داخل و خارج از کشور، به‌منظور رونمایی از دستپخت گروهک تروریستی منافقین هستند.

با توجه به عبور منشور مورد نظر از آرمان و اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و از نظام جمهوری اسلامی ایران و اتخاذ رویکرد براندازانه، مباحثی میان جریان معتدل‌تر اصلاحات در گرفته که چه رویکردی در قبال این منشور ضدانقلابی اتخاذ کنند.

همچنین یک زندانی زن که به‌دلیل جرایم امنیتی محاکمه و زندانی شده است به خانواده خود اعلام کرده که از این منشور حمایت خواهد کرد و از خواهر و برادران خود خواسته است که آنها و حزب خانوادگی متبوع آنها نیز حمایت کنند؛ درحالی که گرایش شدید ضدانقلابی و ضدامام منشور، موجب تأمل برخی اعضای مسن‌تر خانواده نسبت به تأیید و حمایت از منشور شده است.

منصور امیرارجمند، برادر اردشیر از سران گروهک تروریستی منافقین مستقر در استراسبورگ فرانسه است و اردشیر امیرارجمند که در جریان فتنه 88 بازداشت و زندانی شد، با سوءاستفاده از فرصت مرخصی، توسط عوامل منافقین از کشور فراری داده شد و در پاریس به منافقین پیوست.

انتهای پیام/

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا