خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه حزب اتحاد ملت در محکومیت طرح «معامله قرن»

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت طرح «معامله قرن» آمریکا و اسرائیل بر حق همه فلسطینیان بر سرنوشت و سرزمینشان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

روز گذشته در یک نمایش مضحک رییس جمهور نامتعارف ایالات متحده آمریکا در کنار نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی از طرحی رونمایی کرده‌اند که به زعم خام اندیشانه‌شان می‌تواند پایان بخش یکی از ریشه‌دار‌ترین معضلات و بحران‌های قرن اخیر در منطقه خاورمیانه باشد.

رییس جمهور آمریکا بر این طرح تخیلی خود نام «معامله قرن» گذاشته‌است و متوهمانه تصور می‌کند می‌تواند با آرمان هفتاد ساله ملت مظلوم فلسطین دست به معامله بزند.

طرحی که همه جریان‌های سیاسی و اقشار مختلف ملت فلسطین چه در کرانه باختری و نوار غزه و چه در سرزمین‌های اشغالی و نیز تمام جهان اسلام به دیده استهزاء به آن نگریسته‌اند.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با محکوم کردن این اقدام یک سویه و بی‌معنا بار دیگر اعلام می‌کند فلسطین برای همه فلسطینیان است و سرنوشت این ملت و سرزمینش جز با موافقت فلسطینیان و انجام رفراندوم نمی‌تواند تعیین شود.

اکنون فرصت آن است که ملت‌ها و دولت‌های اسلامی بار دیگر مسئولانه در کنار ملت فلسطین بایستند و اجازه ندهند بیش از این حقوق این ملت مظلوم قربانی زیاده‌خواهی‌های رژیم غاصب اسراییل گردد.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی
۱۳۹۸/۱۱/۹»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا