خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه‌ی فراکسیون امید در محکومیت «معامله قرن»

فراکسیون امید با محکوم کردن طرح «معامله قرن»، از دولت و وزارت خارجه خواست با تمام قوای دیپلماتیک این طرح را در مجامع بین‌المللی به چالش بکشد و توان خود را برای اتحاد جهان اسلام در راستای مقابله با دشمن مشترک به کار بندد.

به گزارش ایسنا، در بیانیه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی آمده است:

«این روزها دست‌های شیاطین منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به نشانه اتحاد، بر روی گوی سفید طرح اهریمنی «معامله قرن» قرار گرفته‌اند؛ طرحی که طبق آن سرزمین‌های ملت فلسطین در روز روشن‌ دزدیده می‌شوند.

رییس‌جمهور بی‌منطق آمریکا بار دیگر ثابت کرد که برای خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی از هیچ خباثتی ابایی ندارد و بدنامی و منفور شدن بیش از پیش نزد ملت‌های آزاده جهان را برای خوش‌آمد لابی منفور صهیونیستی به جان می‌خرد.

امروز ملت فلسطین و دیگر کشورهای منطقه، متوجه شده‌اند که‌ در برابر ‌مستبدان و زورگویانی که تنها منافع پلید خود برایشان مهم است، راهی جز مقاومت باقی نمانده است.

معامله کثیف قرن، تنها یک وجه مثبت داشت و آن اینکه نقاب از چهره منافقانه برخی حاکمان منطقه برداشت؛ آنها که در خفا با این طرح همراهی کردند و روز رونمایی از آن، پایکوبان به استقبال کلاهبرداری قرن رفتند یا با سکوتشان با این طرح شیادانه همراهی کردند.

امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و اتحاد جهان اسلام هستیم؛ حاکمان منطقه‌ای هنوز هم فرصت دارند تا مُهر ننگین نفاق را از پیشانی خود بزدایند و به جمع ملت‌های آزاده بپیوندند تا با همفکری همه جهان اسلام، نقشه راهی برای مقابله با چنین طرح‌های شیطانی ترسیم شود؛ چرا که امروز «معامله قرن» است و با شکست آن، در آینده طرحی دیگر با یک نام شیادانه دیگر برای کلاهبرداری از ملت فلسطین ارائه می‌کنند.

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن طرح معامله قرن که بیشتر به راهزنی قرن شبیه است، از دولت و به خصوص وزارت خارجه می‌خواهد با تمام قوای دیپلماتیک این طرح اهریمنی را در مجامع بین‌المللی به چالش بکشد و همه نیرو و توان خود را برای اتحاد جهان اسلام و تبدیل شدن به امت واحده برای مقابله با دشمن مشترک به کار بندد.

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی- بهمن ۱۳۹۸»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا