خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قلعه نویی: تصمیم‌گیری برای حضورم در تیم ملی بر عهده سپاهان است

«امیر قلعه نویی»، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اولویت اول، دوم و سوم من سپاهان است اما تصمیم‌گیری در باره حضورم به‌عنوان سرمربی تیم ملی بر عهده مسوولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است.

به گزارش ایرنا قلعه‌نویی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با فولاد خوزستان در باره صحبت‌های مطرح شده در باره حضورش به‌عنوان سرمربی تیم ملی گفت: من هر جا که بودم با افتخار و با تمام وجود کار کردم.

وی افزود: مسوولان فدراسیون برای حضورم در تیم ملی یک بار تلفنی با من صحبت کردند، یک بار هم جلسه گذاشتند و این موضوع افتخار مجموعه سپاهان است که تیمش در یک و سال نیم گذشته شرایط خوبی داشته و مربی‌اش کاندیدای سرمربیگری تیم ملی شده است.

وی گفت: من به مسوولان فدراسیون پاسخ دادم که اولویت اول، دوم، و سوم من سپاهان است اما چون بحث تیم ملی مطرح است خودتان بروید با مدیران باشگاه و کارخانه فولاد مبارکه سپاهان صحبت کنید.

قلعه‌نویی با اشاره به روند حضورش در برخی از تیم‌های مختلف لیگ برتر و تلاش برای تقویت تیم‌هایش گفت: مجموعه سپاهان باید بر خود ببالد که سرمربی اش کاندیدای تیم ملی شده است و من نظر شخصی خودم را به آنها گفتم.

وی یادآور شد: حتی برای موفقیت و تقویت تیم سپاهان با عباس رضایی استاندار اصفهان و برخی از مسوولان در استانداری هم جلسه داشتم چون همه فکر و ذکر من سپاهان است.

سرمربی تیم سپاهان با بیان‌اینکه بودجه این تیم نسبت به چهار تیم راه یافته به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کمتر و نسبت به سه تیم دیگر تا حد ۵۰ درصد است، گفت: ما در سپاهان زمان ۵ ساله را در سال دوم پیمودیم و هم‌اکنون هم آسیایی هستیم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: با این شرایط، در نیم فصل سه بازیکن خوب جذب کردیم که ۲ نفر از آنها جایگزین بازیکنانی بودند که از تیم ما جدا شدند.

سرمربی سپاهان اظهار داشت: من خیلی خوشحالم که تیمی را درست کردم که تا دو سه سال آیند از نظر سنی و فنی می‌تواند نماینده خوبی برای فوتبال اصفهان باشد.

وی همچنین در باره دیدار قبلی تیم خود با ماشینسازی تبریز گفت: بازی قبلی را آنالیز کردیم و واقعا حیف بود که پیروز میدان نشدیم زیرا تیم ما از نظر مالکیت و موقعیت برتر بود.

قلعه‌نویی اضافه کرد: از دقیقه ۲ تا آخر بازی افسوس خوردیم که گل نزدیم و فوتبال ما را تنبیه کرد.

وی همچنین با اشاره به دیدار فردای تیمش با فولاد خوزستان گفت: فولاد فوتبالی بسته بازی می‌کند و چشم به زنده حمله دارد.

سرمربی تیم سپاهان افزود: جواد نکونام سرمربی این تیم، الگوی کاری خود را از “کارلوس کیروش” سرمربی سابق تیم ملی کپی کرده است و فوتبال را به عقب بازی می‌کند و روی ضد حمله متمرکز می شود.

وی یادآور شد: با این حال ما در زمین خودمان بازی می کنیم با اینکه سه بازیکن مصدوم هم داریم.

قلعه نویی گفت: در مجموع فردا بازی سختی است چون فولاد تیم خوبی است و مربی با انگیزه و جوانی دارد و بازیکنان خوبی هم در نیم فصل دوم جذب کرده است، البته شاید یکی از مشکلات این تیم این باشد که از مسابقه دور بوده است.

وی در باره استفاده از اسطوره‌ها در تیم های لیگ برتری نیز گفت: روزی که مسوولیت سپاهان را گرفتم دوبار با مُحرم نویدکیا کاپیتان سابق سپاهان صحبت کردم و یک بار هم جلسه گذاشتم که کنار ما باشد و تجربه کسب کند ولی این کار نکرد.

وی افزود: من به او گفتم که در من اصفهان میهمان هستم و تو باید پرچم سپاهان را بدست گرفته و تجربه کسب کنی و باید می‌آمد که قبول نکرد.

سرمربی سپاهان همچنین با تبریک صعود تیم‌های استقلال تهران و شهرخودرو مشهد به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت:  چهار نماینده ایران(سپاهان، پرسپولیس، استقلال و شهر خودرو)  می توانند نمایندگان شایسته‌ای برای ایران باشند و آنها نشان دادند که نمایندگان کشورمان می‌توانند کارهای بزرگی را با تلاش و قدرت انجام دهند.

قبل از این نشست، از لباس جدید تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان برای حضور در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا رونمایی شد.

دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر فردا جمعه بهمن از ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

هم‌اکنون تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با ۳۲ امتیاز در رتبه دوم و فولاد خوزستان با ۲۴ امتیاز در رده هشتم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا