خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جام جم، تریبون کاندیداهای اصولگرا

انتشار سرمقاله ها و یادداشت از تعدادی از کاندیداهای اصولگرای انتخابات مجلس در روزنامه ی جام جم، شبهه ی تخلف تبلیغاتی این روزنامه ی وابسته به صداوسیما را ایجاد کرده است.

به گزارش انصاف نیوز، روز شنبه این روزنامه سرمقاله ی خود را به سیدمحمد حسینی، وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد با تیتر «نورافشانی فانوس‌ها» اختصاص داده است.

در همین یک هفته ی اخیر تعدادی از یادداشت های این روزنامه به ویژه صفحه ی اول به تعدادی از کاندیداهای اصولگرایان داده شده است.

برای نمونه ی دیگر، یادداشتی از حمید سجادی، معاون وزارت ورزش و جوانان دوره ی احمدی نژاد که کاندیدای انتخابات آتی است در جام جم منتشر شده بود.

همچنین یادداشتی از کیومرث یزدان پناه، از کاندیداهای جریان اصولگرایان در روزهای اخیر سرمقاله ی صفحه ی اول این روزنامه بود.

روزنامه ی جام جم، وابسته به صداوسیما، از نهادهای حاکمیتی و غیرخصوصی محسوب شده و از بیت المال تامین می شود.

رییس ستاد انتخابات کشور در چند ماه اخیر بارها تاکید کرده است: «استفاده از امکانات دولتی در امر انتخابات، له یا علیه هر داوطلبی، ممنوع است و در صورت تخلف توسط مقامات قضایی برخورد خواهد شد».

انتشار مطالبی با نام کاندیداهای انتخابات مجلس دهم که صرفا از یک جناح سیاسی نیز انتخاب می شوند، آیا مشمول قانون ممنوعیت نمی شود؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا