خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نگرانی تتلو برای بیخ پیدا کردن اتهام مواد مخدر

امیر تتلو که از چند روز پیش در ترکیه بازداشت شده است، به دنبال راهی می‌گردد که خود را از اتهام تبلیغ برای استفاده از مواد مخدر مبرا کند.

به گزارش انصاف نیوز، ادمین صفحه‌ی تتلو جمعه شب ویدیویی چند ثانیه‌ای از او را که به زیرنویسی به زبان‌های ترکی و انگلیسی دارد به اشتراک گذاشته که در آن می‌گوید «نکشید. سیگار تنها چیز کثیف این دنیاست. نکشید». اما او در همین ویدیو در حال کشیدن سیگار و یا احتمال زیاد ماده‌ی مخدره‌ی گل است.

ادمین او نوشته است: «امیر هیچوقت تبلیغ هیچ چیز رو نکرد حتی بارها گفت که چقدر مضر هست. امان از آدم‌های بی‌معرفت… اگر هم هر کاری که کرد نشون داد چون همیشه رو و راسته چون خودشه چون همیشه ما رو در همه لحظاتش با خودش شریک میکنه».

تتلو چند ماه پیش در وسط کنسرت زنده‌ی خود در گرجستان به طرفدارنش گفت که می‌رود تا گل بکشد. در همان مقطع این کار او با واکنش‌های منفی مواجه شد که آن را تبلیغ استفاده از گل می‌پنداشتند.

سردار احمد نوریان، سخنگوی پلیس در روز دستگیری تتلو گفته بود: «به درخواست مرجع قضایی به دلیل ترغیب شهروندان خصوصاً جوانان به استفاده از مواد مخدر به ویژه روانگردان ها و نیز اشاعه فساد، پلیس بین الملل ناجا برای تبعه ایرانی “امیرحسین مقصودلو” (تتلو) از طریق سازمان اینترپل اعلان قرمز صادر کرد که در نتیجه آن، فرد یاد شده توسط پلیس ترکیه بازداشت شده است».

بی‌بی‌سی هم از ترکیه گزارش داده است: «پلیس ترکیه می‌گوید که “امیرحسین مقصودلو” (تتلو) به دلیل نقض مقررات ویزا بازداشت شده است. خشایار جنیدی، خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی، می‌گوید گزارش‌ها به نقل از پلیس ترکیه حاکیست برای تتلو به دلیل مرتبط با مواد مخدر “اعلان قرمز” صادر شده بود».

حواشی جنجالی کنسرت تتلو در گرجستان

پیام‌های تتلو از داخل بازداشتگاه در ترکیه

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا