خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«همسر داوری به دادسرا برود، اجازه ملاقات می‌دهند»+ [توضیح و فایل صوتی]

/گفت‌وگو با وکیل عبدالرضا داوری/

مهدی مصطفی پور یکی از وکلای عبدالرضا داوری با بیان اینکه بازپرس پرونده می‎گوید باید همسر آقای عبدالرضا داوری برای پاره‌ای از توضیحات به دادسرا بیایند، گفت: در این صورت قول مساعد داد‎ه‌اند تا بتوانیم آقای داوری را ملاقات کنیم.

مهدی مصطفی پور در گفت‌وگو با انصاف نیوز می‎‌گوید: «البته همسر ایشان چون شهرستان هستند، نتوانستند به دادسرا بروند و پرونده‌ی ایشان ربطی به همسر آقای داروری ندارد اما می‎گویند به عنوان مطلع احضارش می‎کنیم. به چند نفر از دوستان ما که در گذشته احضار شده‌اند از اختلاف میان آقای داوری و همسرش گفته‌اند، اما این چه ربطی به پرونده دارد؟

الان هم گرو کشی می‎کنند، این را حتی به بازپرس هم گفتم. وسایل شخصی آنها را جمع آورده‌اند و می‎گویند تا همسر آقای داوری نیایند، وسایلشان را  هم تحویل نمی‎دهیم.»

او درباره‌ی اینکه آیا آقای داوری  از زندان تماسی با شما گرفته‌اند، گفت: «من نه ایشان را دیده‎ام و نه تماسی با من گرفته‌اند. فقط چند باری هم آقای داوری با همسرش تماس گرفته و الان هم در بند دو الف است.»


امروز 14 بهمن‌ماه، مهدی مصطفی پور، وکیل عبدالرضا داوری در گفت‌وگویی با دولت بهار مصاحبه‌ی خود با انصاف نیوز را تحریف شده خواند. دولت بهار نوشت:  «مهدی مصطفی‌پور، وکیل عبدالرضا داوری با بیان اینکه وب‌سایت انصاف‌نیوز اظهاراتش درباره موکلش را با تحریف منتشر کرده، به دولت بهار گفت: اینکه از قول بنده نوشته‌اند که بازپرس محترم پرونده ملاقات خانواده آقای داوری با ایشان را منوط به حضور خانم الهام سلمانی در دادسرا و ادای پاره‌ای از توضیحات کرده‌اند، کذب است. صحبت بنده این بود که مقام قضایی در پاسخ به درخواست ملاقات با آقای داوری گفته‌اند که پس از تکمیل پرونده در این باره تصمیم‌گیری می‌شود.

مصطفی‌پور خاطرنشان کرد: بنده در این مصاحبه خاطرنشان کردم که پرونده آقای داوری هیچ ارتباطی با خانم سلمانی ندارد اما متاسفانه این بخش از صحبت‌ها نیز با تحریف مواجه شده است.»

فایل صوتی این گفت‌وگو در ادامه می‌آید:

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا