خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دعوت مقتدی صدر برای پایان تظاهرات در عراق

«مقتدی صدر»، رهبر جریان صدر عراق امروز (یکشنبه) تشکیل کمیته‌هایی در استان‌ها برای ازسرگیری فعالیت رسمی مدارس و بازگشایی مسیرها را خواستار شده و بر لزوم بازگرداندن “انقلاب” به ساختار منظم و مسالمت‌آمیز آن تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق توییت کرد: بر اساس دستورات مرجعیت عالی قدر و مطابق با اصول دین  و منطق، “انقلاب” باید به ساختار منظم و مسالمت‌آمیز آن بازگردانده شود.

رهبر جریان صدر عراق در ادامه توییت کرد: لازم است کلاه آبی‌ها با نیروهای امنیتی قهرمان و مدیریت‌های آموزشی در استان‌ها و عشایر غیور برای تشکیل کمیته‌هایی در استان‌ها جهت ازسرگیری ساعات کاری مدارس دولتی و دیگر مدارس هماهنگی کرده و مسیرهای مسدود شده بازگشایی شوند تا همه از امکان زندگی روزمره برخوردار شده و آوازه خوب انقلاب به آن بازگردانده شود.

صدر در ادامه ضمن توصیه به نیروهای امنیتی برای مقابله با تمامی افرادی که راه‌ها را مسدود می‌کنند و تاکید بر اینکه وزارت آموزش و پرورش باید استادان، دانش‌آموزان و تمامی کسانی را که مانع از فعالیت مدارس می‌شوند، جریمه کنند، از کارشناسان خواست در آغاز این کار شتاب کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا