خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استاندار البرز: آزادراه تهران – شمال حداکثر تا پایان سال افتتاح می‌شود

استاندار البرز گفت: امتداد آزادراه شهید همت در البرز و منطقه یک آزادراه تهران – شمال حداکثر تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا عزیزاله شهبازی در بازدید از روند تکمیل ادامه آزادراه شهید همت در البرز که روز یکشنبه ۱۳ بهمن، در دومین روز دهه فجر صورت گرفت، با بیان اینکه در این روز سرد با همراهی مسئولان مربوطه به بررسی آخرین اقدامات جهت تکمیل این پروژه حاضر شدیم، افزود: در تعاقب بازدید معاون رئیس جمهور و همچنین وزیر راه و شهرسازی از این پروژه به منظور افتتاح پروژه تا حداکثر پایان سال، این بازدید صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که اکنون در ادامه پروژه شهید همت در حال انجام است، ترانشه‌ای با حجم بیش از ۲۰ هزار مترمکعب است که به زمانی حدود ۱۵ تا ۲۰ روز نیاز دارد.

شهبازی با بیان اینکه ماموریت محوله از سوی رئیس جمهور مبنی بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه‌های راهسازی استان را به جد دنبال کردیم،  گفت: بر این اساس فرودگاه مسافربری پیام که نقش پدافند غیر عامل برای فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی (ره) نیز دارد، در نیمه دوم امسال راه اندازی شد.

وی افزود: قطار برقی کرج_هشتگرد نیز با اقدامات و پیگیری‌های جهادی، چندی پیش با حضور رئیس جمهور محترم به بهره برداری رسید.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون نیز منطقه یک آزادراه تهران شمال و ادامه آزادراه شهید همت در البرز در حال تکمیل است که حداکثر تا پایان سال زیربار ترافیک می‌رود.

وی گفت: پروژه چرمشهرآبیک در البرز نیز در حال تکمیل است، همچنین کمربند شمالی کرج، قطار شهری کرج و راه هشتگرد-طالقان از جمله پروژه‌های مهم راه سازی البرز محسوب می‌شوند که با اهتمام ویژه‌ای در حال تکمیل هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا