خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«با هیچ مصلحت‌اندیشی کودکانه‌ای نمی‌شود آرمان انقلاب را تضعیف کرد»

سیدحسن خمینی گفت: باور کنیم که با هیچ مصلحت اندیشی کودکانه ای نمی شود آرمان های بزرگ انقلاب را تضعیف کرد یا حتی برای دوره ای آن را به نقش حداقلی رساند.

به گزارش جماران، یادگار امام (ره)، صبح امروز (13 بهمن ماه) در مراسم تجدیدمیثاق هیات دولت با آرمان های امام و انقلاب گفت: خدمت حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی و تک تک اعضای دولت محترم و خدمتگزار این حضور را در حرم مطهرحضرت امام خیر مقدم عرض می کنم و همچنین سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی را خدمت همه دوستان و کسانی که صدای مرا می شنوند تبریک عرض می کنم.

وی افزود: سخنان کامل و جامع ریاست محترم جمهور فرصتی را باقی نمی گذارد تا من بخواهم حاشیه ای بر آن اضافه کنم. تنها به این نکته اشاره می کنم که انقلاب با عواملی که پدید آمد با همان عوامل هم به پیش می رود و بی شک هر عملی که این عوامل را تضعیف کند حرکتی ضدانقلابی است.

یادگار امام ادامه داد: انقلاب جز با خون های پاک همه مردم و تلاش بی سابقه همه آحاد جامعه به ثمر نرسید. 12بهمن دو قهرمان داشت یکی مردم و دیگری یک رهبر که فریادگر سخنان و نظرات همه ما بود. این دو در کنار هم توانستند در برابر دنیا بایستند.

وی بیان کرد: اگر این حضور جامع ملی ما که تا به امروز هم با همان اندیشه و پتانسیل توانستیم تا اینجا برسیم به هر علتی تضعیف شد نمی توانیم این جامعه را با صلابت و قدرت پیش بریم. همچنین عامل بزرگ پیروزی انقلاب نقش محوری دینداری بود که مردم با توجه به یک کانون قدرت در ماورای مادیت توانستند به فراسوی جهان مادی توجه کنند.

یادگار امام راحل ادامه داد: باید همان معنویتی که ریشه در تفکر دینی ما داشت امروز هم مورد توجه باشد. در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب باور کنیم که هیچ راهی برای ما جز پیمودن همان مسیر نورانی آغازین انقلاب وجود ندارد و باور کنیم که با هیچ مصلحت اندیشی کودکانه ای نمی شود آرمان های بزرگ انقلاب را تحلیل و تضعیف کرد یا حتی برای دوره ای آن را به نقش حداقلی رساند.

وی گفت: امیدوارم روزهای بزرگ پیش رو روزهای تلاطم جامعه ما به سمت معنویت و دینداری با صلابت ملی باشد و امیدوارم دوستان ما در دولت و در سایر ارکان نظام بتوانند این کشتی را مدیریت کنند.

سیدحسن خمینی در پایان گفت: جا دارد از تلاش های تک تک دوستان به ویژه ریاست محترم جمهور تقدیر و تشکر داشته باشم و از خداوند سبحان بخواهم که انشاءالله رهبر معظم انقلاب را طول عمر باعزت عنایت بدارند و به همه کسانی که در کشور منشاء تلاش و خدمت هستند توفیقات مضاعف عنایت کند. بازهم عرض می کنم سخنان دکتر روحانی به دلیل شیوا و کامل بودن هیچ فرصتی را برای کسی که می خواهد بعد ایشان صحبت کند باقی نمی گذارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اقاسیدحسن.فعلا سروران والاتبارشورای نگهبان مشغول بودند وتازه گی هم فراغت از این تصمیمات مصلحت امیز را اعلام وافاقه تعیین ساکنین صندلی های بهارستان را فرمودند….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا