خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نگاهی به قیمت‌های امروز سکه، طلا و ارز

ایسنا نوشت: بازار ارز و طلا امروز روند یکسانی را طی کردند؛ به‌طوریکه قیمت‌ها در این دو بخش کاهش و در برخی موارد ثبات را تجربه کرد.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) به چهار میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسیده که ۳۰ هزار تومان نسبت به دیروز ارزان شده است. سکه تمام طرح قدیم نیز با کاهش ۴۰ هزار تومانی قیمت، چهار میلیون و ۹۳۰ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۵۳۰ هزار تومان است که ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت دارد. اما ربع سکه ثبات قیمت خود را حفظ کرده و یک میلیون و ۵۴۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. سکه یک گرمی هم مانند ربع سکه قیمتش ثابت ماند و همان ۹۳۰ هزار تومان روز گذشته است.

اما هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز اندکی کاهش یافته و ۵۰۴ هزار ۵۰۰ تومان در طلافروشی‌ها فروخته می‌شود.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۵۹۰ دلار ثبت شده است.

از ارز چه خبر؟

در بازار نیز امروز قیمت‌ها ثبات یا کاهش اندک را تجربه کرد؛ به گونه‌ای که صرافی‌های بانکی قیمت هر دلار را همان ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان روز گذشته اعلام کردند، اما فروش آن با ۵۰ تومان کاهش به ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

قیمت خرید هر یورو نیز ثابت مانده و ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است. ولی برای فروش با کاهش ۵۰ تومانی ۱۴ هزار و ۹۰۰ قیمت‌گذاری شد.

ارز مسافرتی هم تفاوت چندانی با قیمت روز گذشته نداشته و در بانک‌ها ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است که مسافران کشورهای همسایه حدود ۵۰۰ یورو و سایر کشورها تا هزار یورو می‌توانند از بانک‌ها به عنوان ارز مسافرتی خرید کنند.

همچنین در قیمت‌گذاری دلار برای خرید از سوی بانک‌ها حدود ۱۵ تومان کاهش مشاهده شد؛ به‌گونه‌ای که هر دلار ۱۳ هزار و ۱۳۵ تومان خریداری شد.

در بانک‌ها یورو حدود ۱۰۰ تومان نسبت به روز گذشته پایین‌تر قیمت خورد و ۱۴ هزار و ۴۳۸ تومان خریداری شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا