خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستگیری عامل تیراندازی مقابل دادگستری دشتستان

سرهنگ آراوند، فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری فردی که در مقابل دادگستری شهرستان دشتستان با تیراندازی منجر به مجروحیت یکی از شهروندان شده بود خبر داد.

به گزارش ایسنا سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع تیراندازی منجر به جرح یکی از شهروندان در مقابل دادگستری برازجان، با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله تحقیقات و بررسی‌های لازم توسط مأموران پلیس امنیت عمومی دشتستان جهت شناسائی و دستگیری عامل تیراندازی آغاز شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در نتیجه تحقیقات گسترده پلیسی و اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی و دستگیری چندین نفر از افراد دخیل در وقوع جرم سرانجام عامل اصلی تیراندازی شناسائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان بیان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی دشتستان پس از شناسائی مخفیگاه متهم و هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند وی را در حالی که قصد فرار از دست مأموران داشت، دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری به کار رفته در تیر اندازی را از او کشف کنند.

سرهنگ فرهاد آراوند اظهار کرد: متهم در بازجوئی‌های پلیسی انجام شده و در مواجهه با شواهد، قرائن و مستندات ارائه شده از سوی مأموران پلیس امنیت عمومی به بزه انتسابی اعتراف و پس از تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا