خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حواشی حضور مهناز افشار در پرشین گات تلنت در قسمت اول

آیا این برنامه می‌تواند رقیب جدی برای عصر جدید باشد؟

سایت پرشین وی نوشت: حضور مهناز افشار در پرشین گات تلنت از ابتدا با حواشی همراه بود و کماکان این حواشی ادامه دارد.

قسمت اول برنامه پرشین گات تلنت چند شب پیش از شبکه ام بی سی پخش شد. این برنامه استعدادیابی در کشور سوئد برگزار شد و ۴ داور ایرانی آن را قضاوت کردند. ابی، مهناز افشار، آرش و نازنین ۴داور بودند که به شرکت کنندگان رای دادند. در ادامه در پرشین وی حواشی جالبی که بعد از حضور مهناز افشار در پرشین گات تلنت رخ داد را می بینیم.

شبکه ام‌بی‌سی پرشیا بالاخره از گات تلنت یا همان مسابقه استعدادیابی‌اش رونمایی کرد. اولین قسمت از «پرشیا گات تلنت» پخش شد. برنامه‌ای که البته در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌ها منفی مواجه شد و خیلی استعداد خاصی در آن به چشم نیامد.

حضور مهناز افشار البته نکته جالب توجهی بود که بعد از یک سال پرحاشیه بالاخره در جایی غیر از شبکه‌های اجتماعی حضور حرفه‌ای داشت و البته باز هم یک حاشیه کوچک داشت. جایی از برنامه یکی از شرکت کننده‌ها آرزو کرد که در برنامه بعدی بتواند برای پدر و مادرش هم ویزا بگیرد تا کار او را از نزدیک تماشا کنند، مهناز افشار هم در پاسخ آن شرکت‌کننده از حضار و بینندگان خواست که دعا کنند تا بتواند برای مادرش ویزا بگیرد.

البته لحظه ورود افشار به سالن برگزاری مسابقه هم یک حاشیه کوچک داشت، جایی که دست اندرکاران برنامه او را به عنوان برترین بازیگر تاریخ سینمای ایران معرفی کردند!

واکنش برخی از کاربران به این برنامه:

جزئیات بیشتر درباره داوران مسابقه استعدادیابی پرشین گات تلنت
ابی (ابراهیم حامدی ) آرش خوانندگان لس آنجلسی به همراه مهناز افشار و نازنین از داوران این مسابقه می باشند . همچنین مجری این مسابقه فرزان اطهری و یک زن به نام سارا می باشد . همچنین پیش از این صدف طاهریان و مزدک میرزایی به عنوان داوران این مسابقه معرفی شده بودند که در نهایت آنها در این برنامه حضور نخواهند داشت.

برنامه پرشین گات تلنت نمونه های بسیاری مشابهی در سراسر دنیا دارد . همچنین فصل دوم عصر جدید نیز قرار است همزمان با پخش این برنامه در صدا و سیما پخش گردد و حال باید دید ایا این برنامه می تواند رقیب جدی برای عصر جدید باشد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا