خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«۶۰درصد سوخت خودروها توسط قرارگاه خاتم تولید می‌شود»

سردار محمد، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اینکه این قرارگاه در پیشانی جنگ اقتصادی کشور قرار دارد، گفت: امروز ۶۰ درصد سوخت خودروهای سبک و سنگین کشور توسط این نهاد می‌شود.

به گزارش ایرنا سردار سعید محمد عصر دوشنبه در مراسم تجدید میثاق کارکنان قرارگاه سازندگی خانم الانبیا(ص) به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حرم امام راحل اظهار داشت: ۴۰ درصد بنزین و ۲۰ درصد نفت و گاز کشور توسط پالایشگاه ساخته شده توسط جوانان فعال در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) تولید می شود.

وی ادامه داد: زمانی دشمنان کشور با تحریم بنزین به دنبال فشار بر اقتصاد کشور بودند ولی با تلاش جوانان این مرز و بوم امروز ایران اسلامی در حال تبدیل به یکی از کشورهای صادر کننده بنزین است.

محمد با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیا(ص) طی ۳۰ سال گذشته کارنامه قابل قبولی در حوزه توسعه زیرساخت های کشور بدست آورده است، افزود: روزانه ۱۵۰ میلیون متر مکعب از گاز مصرفی مردم در خانه هایشان توسط این قرارگاه در ۶ فاز از منطقه پارس جنوبی تولید می شود.

وی ادامه داد: قرارگاه سازندگی خانم الانبیا(ص) با احداث چهار هزار کیلومتر راه آهن ۳۵ درصد خطوط ریلی کشور و ۶۰ درصد مترو شهرهای مختلف کشور را احداث کرده است.

محمد با اشاره به اینکه ۵۵ درصد سدها و مخازن آبی کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) ساخته شده است، ابراز کرد: ایران اسلامی در زمان پهلوی  برای ساخت سد وابسته به کشورهای آمریکا، ایتالیا و کانادا بود که بسیاری از سدهایشان نیز مانند سد لار مشکلات فنی فراوان داشت.

این مسئول یادآور شد: جوانان ایران اسلامی امروز که چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران گذشته است توانسته اند آرزوی امام راحل در خصوص عدم وابستگی به قدرت های شرق و غرب و استقلال کشور را برآورده کنند.

محمد به قدرت علمی و نظامی کشور در حال حاضر اشاره و خاطرنشان کرد: هم اکنون ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هر روز پرقدرت از دیروز می شود در حالی که استکبار جهانی هر روز ضعیف تر و روبه افول تر می شود.

سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) به همراه جمعی از کارکنان این نهاد عصر امروز(دوشنبه) در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور درحرم امام راحل با آرمان های بلند ایشان تجدید بیعت کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، نثار تاج گل و قرائت بیانیه و  فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا