خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش امیرسالار داودی به رد صلاحیت گسترده وکلا

امیرسالار داودی، وکیل، در واکنش به رد صلاحیت گسترده وکلا در انتخابات کانون وکلای دادگستری یادداشتی نوشت. متن این یادداشت که در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته است در پی می‌آید:

به نام خدا
همکاران جان
دادگاه عالی انتظامی قضات جمعی از بهترین‌های جامعه وکالت دادگستری را رد صلاحیت نموده است، حتی کار به جایی رسید که ریاست فعلی کانون وکلای دادگستری مرکز نیز فاقد صلاحیت شناخته شده‌اند و یا کسانی که در بادی امر واجد صلاحیت تشخیص داده شده‌اند به فاصله ۲ روز که حاکی از دستپاچگی حضرات است، صلاحیتشان از کف رفته اعلام می‌گردد. در این میان جا دارد تا همکاران تایید صلاحیت شده‌مان از خود یک سوال مهم را بپرسند و آن سوال اینست؛ آیا واقعا شرکت در چنین کارزار مهندسی شده‌ای که به شکل صریح و روشن استقلال نماد دیرپای وکالت را هدف گرفته است، وهن و هتک جامعه وکلای دادگستری محسوب نمی‌شود؟!

عرض کنم که باقی ماندن در چنین کارزار انتخاباتی موهن و مخدوش (چه به عنوان رای دهنده و چه به عنوان رای گیرنده) عین خیانت به استقلال و کیان جامعه وکلای دادگستری است.

به عنوان عضو کوچکی از جامعه پر افتخار وکلای عدلیه فکر می‌کنم درست این باشد که می‌بایست برای یک بار هم که شده ما وکلای دادگستری هم دل و هم زبان در برابر ظلم‌آشکاری که در حق همکاران رد صلاحیت شده‌مان و بلکه در حق نهاد مستقل دفاع از حقوق ملت روا داشته شده است تحریم مطلق چنین انتخابات بی خاصیتی دستکم از حیثیت شرف جامعه وکلای دادگستری دفاع نماییم. یادمان باشد آنچه ما را نمی‌کشد قوی‌ترمان می‌سازد و امروز روزی است که وکلای دادگستری با اتحادی مثال زدنی نه صرفا برای احقاق حقوق خود بلکه برای احقاق حقوق ملت، ایستادگی کنند.

به امید سرافرازی ملت ایران
امیرسالار داودی
۹۸/۱۱/۱۴
زندان اوین بند ۷ سالن ۴

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا