خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کشفی در حد انرژی هسته‌ای در آشپزخانه

انصاف نیوز: ادعا «کشف انرژی هسته‌ای» توسط یک «دختر دانش آموز در منزل» توسط محمود احمدی‌نژاد در سال 1385، تا حالا سوژه‌ی جوک‌ها و متلک‌هایی به او شده بود. حالا وزیر آموزش و پرورش ادعا کرده که یک دانش آموز مقاله‌ای در مورد لیزر در حد دکترا نوشته است.

علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش، روز شنبه در همایش حامیان مدارس شبانه‌روزی گفت:

«چندین سال پیش در سمیناری با عنوان “لیزر” دانش‌آموزان ارائه کننده مقالات بودند و از دانشگاه‌های صنعتی شریف و علم و صنعت، اساتید به عنوان داور دعوت شده بودند. دانش‌آموزی در این سمینار مقاله‌ای به مدت یک ساعت ارائه کرد که اساتید معتقد بودند در حد یک دانشجوی دکتراست. وقتی از او سوال کردیم که اگر مدرسه نمونه دولتی نبود، به کجا می‌رفت؟ گفت که «اگر مدرسه نمونه دولتی نبود، چوپانی می‌کردم» این یعنی پیام امام و انقلاب و عدالت آموزشی به این معناست که این استعدادها شناخته شوند و رشد کنند».

محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور سابق در بهمن ماه سال ۱۳۸۵ در یکی از مساجد جنوب شهر تهران گفته بود: «یک دبیر به من گفت که یکی از شاگردانش در خانه انرژی هسته‌ای کشف کرده. من زنگ زدم به رییس سازمان انرژی هسته‌ای که بررسی کنید. دانشمندان هسته‌ای ما تحقیق کردند و دیدند این دختر راست می‌گوید و در خانه‌اش انرژی هسته‌ای تولید کرده. الان خب این دختر یک دانشمند هسته‌ای شده است. این خودباوری است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا