خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لاریجانی: توجه به استان خوزستان زیاد است

«علی لاریجانی»، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باوجود تمام کمبودهایی که در خوزستان وجود دارد، توجه به این استان زیاد است و همه علاقه‌مند به کمک هستند.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی امروز (۱۵بهمن‌ماه) در آیین بهره‌برداری از چند پروژه صنعت برق خوزستان در اهواز با تبریک دهه فجر، اظهارکرد: سالگرد انقلاب، همیشه انرژی‌بخش است. ان‌شاءالله با توجه به شرایطی که در کشور به وجود آمده، به ویژه شهادت حاج قاسم سلیمانی که یک زبده مجاهد بود و فضای کشور را دگرگون کرد، یک انرژی مضاعف برای خدمتگذاری به وجود آمده باشد.

وی با قدردانی از کسانی که در ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی در خوزستان تلاش کرده‌اند، گفت: باید به خوزستان خدمت کرد زیرا مردم این استان در شرایط سخت دفاع مقدس، همت و استقامت کردند. در واقع محل تمام تصمیم‌گیری‌ها در مورد جنگ، همین منطقه خوزستان بود. این مقاومت باعث سرافرازی کشور شد و انتظاراتی که برای آبادانی این منطقه وجود دارد، انتظارات به حقی است. بخشی از این انتظارات، مربوط به وزارت نیرو و بخشی دیگر مربوط به سایر وزارتخانه‌ها است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی نمایندگان خوزستان مطالبی را در مجلس مطرح و پیگیری می‌کنند ولی می‌دانم باوجود تمام کمبودهایی که هست، توجه به استان خوزستان نیز زیاد است و همه علاقه‌مند به کمک هستند.

وی با اشاره به درخواست حل مشکل غباری که روی تجهیزات وزارت نیرو در این منطقه است نیز بیان کرد: این مهم در بودجه امسال در نظر گرفته شده است.

لاریجانی در ادامه گفت: باید از متخصصان حداکثر استفاده صورت بگیرد و با توجه به محدودیت‌های ارزی کشور، حضور متخصصان داخلی در رشته برق فراهم شود و تجهیزات در داخل ساخته شوند. در زمینه تسهیلات بانکی و امکاناتی نیز، ما در مجلس کارهایی را انجام می‌دهیم.

وی افزود: اگر مطالعاتی هم در این زمینه دارید، ما می‌توانیم در بودجه‌ای که طی روزهای آینده به صحن مجلس می‌آید، احکامی را بیاوریم تا راه را برای خدمات شما جهت ساخت تجهیزات الکترونیکی فراهم کند. قدر زحمات شما را می‌دانیم و با توانمندی که شما دارید، می‌توانید مشکلات کشور را رفع کنید و از این جهت نیز هر پشتیبانی که لازم باشد، انجام می‌دهیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا